beantwoord

Gevonden ov kaart

• 24 July 2015
  • 4 reacties
  • 686 Bekeken

ik heb in amsterdam een ov jaarkaart gevonden van **************** kunnen jullie hem vermelden dat ik die ov jaarkaart hier in apeldoorn bewaar tot hij reageerd.
icon

Beste antwoord door Brian NS 25 July 2015, 10:50

Bekijk origineel

4 reacties

Als u rechtboven op het potloodje klikt kunt u het bericht aanpassen, de privé gegevens verwijderen en opslaan. Dit is een openbaar forum en voor iedere toegankelijk en leesbaar. Dit kan tot een uur na plaatsing. U kunt de kaart afgeven bij de vervoerder, wat zij ermee doen....
Beste piet m,

Welkom op het NS serviceforum. Ik heb de gegevens van de OV-chipkaart even verwijderd uit je post, omdat ze inderdaad niet openbaar gepost mogen worden. Is het mogelijk om de OV-chipkaart af te geven bij een servicebalie? Dan gaan wij proberen om de OV-chipkaart weer bij de eigenaar te krijgen. Tof dat je de moeite neemt om dit op het forum te melden!
ik heb in amsterdam een ov jaarkaart gevonden van **************** kunnen jullie hem vermelden dat ik die ov jaarkaart hier in apeldoorn bewaar tot hij reageerd.

Sorry, dit heb ik niet geweten, anders had ik ze niet geplaats, ik zal hem afgeven bij een service loket.
@Piet

De opmerking van Brian NS "omdat ze inderdaad niet openbaar gepost mogen worden." moet u wat mij betreft met een korreltje zout nemen. NS had u bij "Stel je vraag" u hierop gewoon vooraf kunnen attenderen.

Reageer