beantwoord

Gewijzigde dienstregeling Utrecht-Woerden 23-30 maart

• 23 maart 2015
  • 5 reacties
  • 231 Bekeken

Waar kan ik deze nieuwe dienstregeling vinden? Online staan de reguliere rijden met de mededeling ; maak gebruik van gewijzigde dienstregeling en check de actuele vertrektijden vlak voor vertrek.
Ik wilde graag vertrekken vanaf Utrecht leidsche Rijn maar de tijden bleven in het rood zonder de andere(?) vertrektijden erbij. Vanuit de bus zag ik net de sprinter toch om 06:36 vertrekken...
Dus rijden de Sprinters vanaf Utrecht leidsche Rijn gewoon zoals altijd om ..:06 en ..:36 ?
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 23 maart 2015, 08:49

Ja, het lijkt er op dat Utrecht Leidse Rijn nu bediend wordt door extra sprinters, zie ook http://www.ovtijden.com/avtdag/UTLR// In deze ochtendspits kunt u ieder kwartier naar Utrecht reizen...
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ja, het lijkt er op dat Utrecht Leidse Rijn nu bediend wordt door extra sprinters, zie ook http://www.ovtijden.com/avtdag/UTLR// In deze ochtendspits kunt u ieder kwartier naar Utrecht reizen...
Badge +3
Op werkdagen overdag is er feitelijk geen verschil voor Utrecht Leidsche Rijn. 's Avonds en in het weekend gelden nu ook tijdelijk de tijden die op werkdagen overdag gelden.

In deze ochtendspits kunt u ieder kwartier naar Utrecht reizen...
Dat is onjuist. De vermelding Extra Sprinter is alleen afhankelijk van het treinnummer en betekent niet dat er meer treinen rijden.
Reputatie 6
Badge +1
In deze ochtendspits kunt u ieder kwartier naar Utrecht reizen...
Dat is onjuist. De vermelding Extra Sprinter is alleen afhankelijk van het treinnummer en betekent niet dat er meer treinen rijden.

Volgens mij beweer ik niet dat er alleen extra sprinters rijden of zoiets. Maar normaal gesproken stoppen alleen de sprinters tussen Utrecht en Woerden in Leidsche Rijn, en vanmorgen leek het er op alsof de serie Utrecht-Den Haag v.v. ook op Leidsche Rijn stopte. Dan klopt het toch dat je ieder kwartier naar Utrecht CS kunt reizen?
Badge +3
De sprinters Utrecht-Woerden (serie 6100) rijden met ingang van vandaag drie weken lang niet. De sprinters Utrecht-Den Haag (serie 9800) rijden wel, maar rijden tussen Utrecht en Woerden in het pad van de serie 6100 en stoppen altijd in Utrecht Leidsche Rijn.
Reputatie 3
En in het weekend stopt er niks op Leidshe Rijn. 6100 en 9800 rijden niet. Alleen de 8800 rijdt en die stoptrein stopt niet in Leidsche Rijn (maar wel op alle overige stations tussen Utrecht en Leiden

Reageer