beantwoord

Gewijzigde perrons Utrecht Centraal

• 12 juni 2016
  • 4 reacties
  • 650 Bekeken

Vanwege de werkzaamheden op Utrecht Centraal arriveren de treinen uit de richting Amsterdam Centraal en Schiphol sinds een paar weken op Spoor 18 of 19 in plaats van 14/15 (als ik het me goed herinner). Dit is erg vervelend omdat perrons aan spoor 18/19 geen achteruitgang hebben naar het Smakkelaarsveld waar ik altijd mijn fiets parkeer. Daardoor moet ik nu eerst naar boven de stationshal in, en vervolgens weer op een ander perron naar beneden en daar helemaal naar achteren lopen.

Weet iemand of deze situatie tijdelijk of blijvend is?
icon

Beste antwoord door Tochjo 12 juni 2016, 12:14

Deze situatie is blijvend (zowel het aankomen van de intercity's uit de richting Amsterdam op de sporen 18 en 19 als het niet aangesloten zijn op de Noordertunnel van dit perron).

U kunt de stationshal wel vermijden door de middentunnel te gebruiken om naar een ander perron te gaan dat wel een aansluiting op de Noordertunnel heeft.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Deze situatie is blijvend (zowel het aankomen van de intercity's uit de richting Amsterdam op de sporen 18 en 19 als het niet aangesloten zijn op de Noordertunnel van dit perron).

U kunt de stationshal wel vermijden door de middentunnel te gebruiken om naar een ander perron te gaan dat wel een aansluiting op de Noordertunnel heeft.
Echt balen, kost aanzienlijk meer tijd zo. Maar bedankt voor de reactie.
Reputatie 4
Het alternatief via de middentunnel lijkt me zo gek nog niet. Dat scheelt behoorlijk in tijd ten opzichte van het omlopen via de stationshal.
Het is alleen een beetje moeilijker mikken als je bij de deur wilt zitten die het dichtst bij de middentunnel uitkomt.

Reageer