beantwoord

glad krommenie station

  • 19 April 2024
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

Ik ben zo net voor de 2e keer op mijn *** gegaan bij krommenie station omdat er een hele gladde beton laag net na de trap ligt. Ik kan er natuurlijk voor kiezen om schoenen aan te trekken met meer profiel, maar die zijn voor de winter en het is inmiddels lente geworden. Deze gladde beton laag is levens gevaarlijk voor oudere en blinde mensen . Ik ben er met wellis waar een blauw knie vanaf gekomen maar dit stukje station is levensgevaarlijk! Ik hoop dat er wat aan gedaan word in de toekomst. 

icon

Beste antwoord door Laura NS 19 April 2024, 11:01

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge

Echt schandalig dat hier niks aan gedaan wordt. Hoe zit het met de aansprakelijkheid?

Reputatie 4

Echt schandalig dat hier niks aan gedaan wordt.

Dan zal het eerst gemeld moeten worden, die stap is nu gezet. Dan zal er zeker naar gekeken gaan worden waar de oorzaak ligt.

Wat een nare ervaring Lotzooi… Ik ben hier niet zo bekend. Kun je mij een specifieke omschrijving geven van de locatie van dit stuk beton? Dan ga ik kijken of hier zo snel mogelijk wat mee gedaan kan worden.

Ik ben zo net voor de 2e keer op mijn *** gegaan bij krommenie station omdat er een hele gladde beton laag net na de trap ligt. Ik kan er natuurlijk voor kiezen om schoenen aan te trekken met meer profiel, maar die zijn voor de winter en het is inmiddels lente geworden. Deze gladde beton laag is levens gevaarlijk voor oudere en blinde mensen . Ik ben er met wellis waar een blauw knie vanaf gekomen maar dit stukje station is levensgevaarlijk! Ik hoop dat er wat aan gedaan word in de toekomst. 

Bij het spoor gaat veiligheid voor alles. 

De betonlaag zal dus aan alle veiligheidsnormen voldoen, anders was er wel een ander materiaal gebruikt.

Wellicht toch maar andere schoenen aantrekken?

Reageer