beantwoord

Glas in de fietsenstalling station Borne

• 9 juni 2015
  • 2 reacties
  • 144 Bekeken

Wie is er verantwoordelijk voor het opruimen van het glas in de fietsenstalling op het station Borne, NS of de gemeente Borne?
Het is namelijk uitermate vervelend en aangezien ik er al een keer een lekke band door heb gekregen en niet graag nog 1 wil door er per ongeluk door heen te gaan!
icon

Beste antwoord door Stephan NS 10 juni 2015, 09:46

Dag Lysanne,

Als er glas bij de fietsenstalling op station Borne ligt, zijn wij verantwoordelijk voor het opruimen hiervan. Navraag bij mijn collega's van Twitter leert dat hier vorige week ook al een aantal meldingen van binnen zijn gekomen en dat dit zsm zou worden opgeruimd. Is dit een terugkomend probleem op station Borne of ligt het glas er al langer? Ik snap dat dit een erg vervelend situatie is, hopelijk kunnen we je helpen dit op te lossen.

Groet,
Stephan
Bekijk origineel

2 reacties

Dag Lysanne,

Als er glas bij de fietsenstalling op station Borne ligt, zijn wij verantwoordelijk voor het opruimen hiervan. Navraag bij mijn collega's van Twitter leert dat hier vorige week ook al een aantal meldingen van binnen zijn gekomen en dat dit zsm zou worden opgeruimd. Is dit een terugkomend probleem op station Borne of ligt het glas er al langer? Ik snap dat dit een erg vervelend situatie is, hopelijk kunnen we je helpen dit op te lossen.

Groet,
Stephan
Ok bedankt! Dit komt vaker voor maar meestal wordt dit wel redelijk snel weer op geruimd, nu blijft het echter heel lang liggen

Reageer