Gratis koekjes?

• 5 december 2018
  • 6 reacties
  • 323 Bekeken

Reputatie 5
  • Reisleider*
  • 437 reacties

Vanavond op Amsterdam Sloterdijk vroeg een groot informatiescherm of ik cookies wilde. Nou had ik best trek, maar er kwam niks. Ook geen informatie overigens.

Ik wilde nog even de Stationsmanager waarschuwen, maar die zat achter in een donker hok wanhopig naar posters te zoeken. Hij zat daar al weken zei hij. 😉

6 reacties

De posters gaan niet terugkomen. De posters riepen agressie op richting stationspersoneel. Er zijn nieuwe gemaakt, maar die mogen niet worden opgehangen. Er zijn voorstellen gedaan voor aangepaste bebording, maar dat gaat nog een tijdje duren, omdat de wayfinding wordt ontwikkeld door een extern bedrijf, Mijksenaar.
De verantwoordelijke afdeling doet echter zijn uiterste best en is hier elke dag mee bezig!

Mogen we een terugkoppeling ontvangen van wat bureau Mijksenaar heeft bedacht. Ik kom tegenwoordig weer dagelijks op Sloterdijk. Ik heb nog niet veel van de wayfinding gezien.
De posters gaan niet terugkomen. De posters riepen agressie op richting stationspersoneel. Er zijn nieuwe gemaakt, maar die mogen niet worden opgehangen. Er zijn voorstellen gedaan voor aangepaste bebording, maar dat gaat nog een tijdje duren, omdat de wayfinding wordt ontwikkeld door een extern bedrijf, Mijksenaar.
De verantwoordelijke afdeling doet echter zijn uiterste best en is hier elke dag mee bezig!
Ik laat iemand op akkoord klikken.
Badge +3
Die is de komende dagen niet aanspreekbaar. Buikpijn en zo...

En een of andere vreemde Pejekavogel die van de gelegenheid gebruik maakte om tijdens het toiletbezoek zijn toetsenbord even te reorganiseren...

Verwacht dus geen zinnige reactie op korte termijn.

Maar het bord daar (Sloterdijk) is nogal groot, en ik denk niet dat daar nummertjes op staan ergens 😛
Reputatie 5
Het is een manshoog informatiescherm binnen de ruimte van Tickets & Service (of hoe die ruimte tegenwoordig heet). Ik denk niet dat daar een nummer op staat
Ik zal de stationsmanager even voor je opzoeken, maar hij gaat ongetwijfeld om het nummer vragen die onderop het scherm staat. Heb je deze voor mij?

Reageer