beantwoord

Gratis koffie bij de Kiosk 29-1-2015

• 29 januari 2015
  • 5 reacties
  • 633 Bekeken

Goedemiddag,

Vanochtend stond ik op station Dordrecht te wachten. Gezien de trein van 6:50 richting Rotterdam/Den Haag niet reed had ik een kwartier de tijd, waarin meerder keren werd omgeroepen dat "NS de huidige overlast erg vervelend vindt en ons graag een bakje koffie bij de Kiosk wil aanbieden." So far so good... de twee Kiosken op het station in Dordrecht waren op dat moment hartstikke gesloten. Dit lijkt mij een best wel slechte grap om mensen lekker te maken dat zij een gratis bakje koffie kunnen krijgen, was het niet dat er geen plaats is waar zij deze kunnen halen.

Is het in het vervolg mogelijk om deze omroepen alleen maar te doen op het moment dat er daadwerkelijk een geopende Kiosk op het station is?

Met vriendelijke groet,
K. Dragestein
icon

Beste antwoord door Brian NS 29 januari 2015, 17:00

Beste KDragestein,

Daar heb je helemaal gelijk in, als er omgeroepen wordt dat er gratis koffie wordt uitgedeeld moet je ook een bakkie kunnen halen. Je feedback zet ik sowieso even door, zodat het een volgende keer niet weer verkeerd wordt gecommuniceerd. Zou je ook je NAW-gegevens kunnen sturen in een privebericht? Dan ga ik ervoor zorgen dat je alsnog een kopje koffie kunt halen op onze kosten.
Bekijk origineel

5 reacties

In NS-jargon waren de kiosken niet gesloten, maar gingen ze over enkele minuten open.
Hier ben ik het volledig mee eens. Daarnaast vind ik het ook niet kunnen dat er steeds minder verwarmde wachtkamers aanwezig zijn op de grote stations waar een gratis kopje koffie- wanneer je dat WEL kunt krijgen in verband met overlast en/of kou- ook een beetje comfortabel kunt opdrinken.!!!

Afke.
Beste KDragestein,

Daar heb je helemaal gelijk in, als er omgeroepen wordt dat er gratis koffie wordt uitgedeeld moet je ook een bakkie kunnen halen. Je feedback zet ik sowieso even door, zodat het een volgende keer niet weer verkeerd wordt gecommuniceerd. Zou je ook je NAW-gegevens kunnen sturen in een privebericht? Dan ga ik ervoor zorgen dat je alsnog een kopje koffie kunt halen op onze kosten.
In NS-jargon waren de kiosken niet gesloten, maar gingen ze over enkele minuten open.
De uitspraken moeten eens gebundeld worden :D

Ik heb 20 minuten in de kou op mijn trein moeten wachten die door "verschrikkelijk grillig winters weer" (het zonnetje scheen) niet op tijd kon rijden, van een gratis kopje koffie heb ik niks gehoord. Vervolgens heb ik mij buiten spits met moeite de trein in kunnen proppen en heb nog eens een half uur in een overvolle intercity moeten staan.
Blijkbaar was er alleen in de ochtend gratis koffie en heeft de NS toen de horrorwinter des doods toch achterwege bleef deze maatregel weer ingetrokken.

Reageer