beantwoord

gratis kop koffie

  • 24 January 2024
  • 6 reacties
  • 289 Bekeken

Mijn vrouw en ik reizen sinds kort met de trein. We kopen op station Eindhoven ieder een kopje koffie en kregen daarvoor twee zegeltjes. Na 7 koppen koffie was het achtste kopje gratis. HEERLIJK en dankjewel.

Sinds 01-01-2024 moet alles via de app. Op mijn (oude) telefoon kan ik die app niet installeren en ik krijg ook geen zegeltjes meer; en dus geen gratis koffie.

Ik word dus gedwongen om een nieuwe telefoon te kopen om mijn gratis koffie te krijgen en dat vind ik erg jammer.

Ik zie graag een oplossing tegemoet voor mijn gratis kopje koffie. Wie helpt mij?

icon

Beste antwoord door Melissa NS 26 January 2024, 20:33

Bekijk origineel

6 reacties

De oplossing is simpel, gewoon koffie kopen zonder zegeltjes. Zo duur is een bekertje koffie nou ook weer niet dat je daarvoor een nieuwe telefoon gaat kopen.

Reputatie 5

Ja, of een nieuwere telefoon kopen. Iedereen gaat er namelijk vanuit dat iedereen ook een (nieuwe) telefoon heeft. En anders, gaan de meesten die binnenkort kopen. Maar dat alles via de app moet vind ik wel best jammer. Of dat je aangemoedigd wordt e-tickets te kopen. Ik vind fysieke kaartjes beter. Maar de oplossing is dus: gewoon koffie kopen. 

Erg vervelend dat je geen gebruik kan maken van de App. Helaas is er geen andere optie meer om te sparen voor een gratis kop koffie.

Lekker antwoord Tamzin. Inderdaad is het niet duur, maar om gestraft te worden voor het niet hebben van een goede telefoon (tenminste voor het gratis kopje koffie), vind ik niet kunnen.

Geniet overigens van jouw koffie.

Lekker antwoord Tamzin. Inderdaad is het niet duur, maar om gestraft te worden voor het niet hebben van een goede telefoon (tenminste voor het gratis kopje koffie), vind ik niet kunnen.

Geniet overigens van jouw koffie.

U betaalt de normale prijs, dat is geen straf.

Badge +3

Lekker antwoord Tamzin. Inderdaad is het niet duur

Ehh 🙄 Dat eerste kopje/bekertje drab dat op koffie leek was al duur genoeg toch?

Reageer