beantwoord

Groente tas van zoontje

• 12 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 136 Bekeken

Beste NS reizigers,

ik stond te wachten op het perron Schiedam Centrum op de trein can 15:47 naar Amsterdam. Deze trein had 15 min vertraging en ben op het perron per ongeluk de tas (groene rugzak) van mijn zoontje vergeten met zijn lievelingsknuffel erin en ook auto’s en boeken. Heb gelijk de trein terug gepakt toen ik erachter kwam en was binnen 20min weer terug op het perron maar helaas nergens de tas. Iemand iets gezien??? Groetjes
icon

Beste antwoord door Stijn NS 12 augustus 2019, 20:29

Goedenavond ReukersT en welkom bij de NS Community!

Ik vind het ontzettend jammer om te lezen dat je deze tas bent kwijtgeraakt, maar ik vrees dat deze Community een erg kleine kans geeft om hem terug te krijgen. De kans dat iemand die hem heeft gevonden dit bericht leest is ontzettend klein. Het beste kun je hiervoor een opsporingsformulier invullen en daarna eventueel extra contact op nemen met onze verloren voorwerpen afdeling (030-7515155 optie 4-1, Facebook of Twitter). Als de tas is afgegeven aan NS personeel of bij een Service Balie, is het mogelijk dat het verwerkt is in ons gevonden voorwerpen bestand.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

De kans dat de vinder dit leest is minimaal. Vul het opsporingsformulier in en hoop dat de tas ingeleverd is of wordt bij NS personeel. Heeft Schiedam een Tickets & Service balie? Dan wordt hij normaal gesproken daar bewaard (5 dagen). Of vraag het bij de dichtsbijzijnde Kiosk waar de tas vergeten is.
Goedenavond ReukersT en welkom bij de NS Community!

Ik vind het ontzettend jammer om te lezen dat je deze tas bent kwijtgeraakt, maar ik vrees dat deze Community een erg kleine kans geeft om hem terug te krijgen. De kans dat iemand die hem heeft gevonden dit bericht leest is ontzettend klein. Het beste kun je hiervoor een opsporingsformulier invullen en daarna eventueel extra contact op nemen met onze verloren voorwerpen afdeling (030-7515155 optie 4-1, Facebook of Twitter). Als de tas is afgegeven aan NS personeel of bij een Service Balie, is het mogelijk dat het verwerkt is in ons gevonden voorwerpen bestand.
Hi robert,

Dank voor je reactie. Heb ik uiteraard gedaan maar dacht het kan nooit kwaad om te vragen.

Groetjes
Reputatie 2
Hoop dat je de tas weer vindt, veel succes!

Reageer