beantwoord

Grote vertraging, en ondertussen wegens omstandigheden moeten uitchecken op het overstap station

• 14 februari 2017
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Tijdens de grote stroomstoring stond ik uren vast op Utrecht tijdens mijn reis van Den Haag Centraal naar Eindhoven (de totale vertraging was 4 uur). Wegens een bommelding heb ik ook het station verlaten en moeten uitchecken. Nu staan er twee losse reizen op mijn OV chipkaart (Den Haag Centraal - Utrecht Centraal en Utrecht Centraal - Eindhoven). Hoe kan ik het geld terug vragen op deze reis?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 14 februari 2017, 18:36

Hallo Dayinta en wat vervelend om te lezen dat je teveel hebt betaald voor wat je eigenlijk gereisd hebt.

Hiervoor kun je het beste contact opnemen via Social Media of via onze e-mailafdeling. Deze kun je via deze link bereiken. Hierbij kun je namelijk de extra kosten declareren bij ons.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hallo Dayinta en wat vervelend om te lezen dat je teveel hebt betaald voor wat je eigenlijk gereisd hebt.

Hiervoor kun je het beste contact opnemen via Social Media of via onze e-mailafdeling. Deze kun je via deze link bereiken. Hierbij kun je namelijk de extra kosten declareren bij ons.

Reageer