beantwoord

Handhaving bij fietsenstalling station Gouda

• 5 september 2017
  • 7 reacties
  • 277 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Waar moet ik zijn met een klacht over de fout geparkeerde fietsen op station Gouda, stalling zijde Bloemendaal op bovendek? Nu de scholen weer begonnen zijn is het weer erger dan ooit. De gangpaden staan vol, je kunt er nauwelijks nog door op zoek naar plekjes achteraan. En die zijn er heus nog wel, bovenop!
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 5 september 2017, 14:42

Hallo Mier. Goed om te zien dat je de weg naar het NS Serviceforum hebt gevonden! Welkom 🙂

Ik heb jouw klacht doorgezet naar de betrokken afdeling. Zij gaan deze klacht intern doorzetten richting de stallingsbeheerder. Heel erg bedankt voor het doorgeven!
Bekijk origineel

7 reacties

Hallo Mier. Goed om te zien dat je de weg naar het NS Serviceforum hebt gevonden! Welkom 🙂

Ik heb jouw klacht doorgezet naar de betrokken afdeling. Zij gaan deze klacht intern doorzetten richting de stallingsbeheerder. Heel erg bedankt voor het doorgeven!
Waar moet ik zijn met een klacht over de fout geparkeerde fietsen op station Gouda, stalling zijde Bloemendaal op bovendek? Nu de scholen weer begonnen zijn is het weer erger dan ooit. De gangpaden staan vol, je kunt er nauwelijks nog door op zoek naar plekjes achteraan. En die zijn er heus nog wel, bovenop!
Wat een ramp weer je komt de stalling boven bijna niet uit .Ik hen 2 jaar gelden al meerdere klachten ingediend en een witte streep laten trekken. Het is met de verbouwing pas 2 weken goed gegaan en nu weer chaos

Ik vind het vervelend om te lezen dat je problemen hebt met deze stalling, TonTon, maar de foto's die je nu meestuurt zijn van de fietsenstalling aan de zuidzijde van station Gouda, aan het stationsplein. Deze fietsenstalling is in het beheer van de gemeente. Ik vrees dat wij je hier dan ook niet mee kunnen helpen, sorry.
zoals ik het lees ondernemen jullie dus geen aktie als het product wat jullie verkopen ( een bewaakte stalling) belemmerd wordt om binnen te komen om je fiets te stallen. dan zou ik als NS aanraden bij de gemeente aan te kloppen. Jullie zijn namelijk de uitbater en ik neem een dienst af of zie ik dat verkeerd
Reputatie 5
Stijn NS zegt dat de gemeente de uitbater is van de fietsenstalling waar je last van hebt. Dus moet je bij de gemeente zijn lijkt me.
zo wordt je dus van het kastje naar de muur gestuurd. Je verkoopt een product maar kijkt niet of het toegankelijk is

Reageer