beantwoord

Hedenochtend en oversta

• 2 July 2015
  • 5 reacties
  • 168 Bekeken

Reputatie 2
Sprinter V Utr Ov 07:01 met Aankomst Centraal:
A om 07:05 en dan U kunt hier overstappen voor de richting Den Bosch en Ede Wageningen; Let op: V 07:08
Der is toch geen hond die deze overstap gaat redden!....Leuke mededeling op het scherm van de sprinter,maar niet heus!
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 2 July 2015, 09:24

Dat hangt er vanaf hoe hard u bereid bent te lopen bij deze temperaturen... maar het kan wel degelijk. Ik haal regelmatig overstappen van één minuut (die niet weergegeven worden door de reisplanner).
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Dat hangt er vanaf hoe hard u bereid bent te lopen bij deze temperaturen... maar het kan wel degelijk. Ik haal regelmatig overstappen van één minuut (die niet weergegeven worden door de reisplanner).
Kwam deze melding in de Sprinter naar voren? Dit zou niet de bedoeling moeten zijn. Deze overstap wordt namelijk niet aangekondigd in de reisplanner, zoals Keuzereiziger ook al aangeeft.
Reputatie 2
Kwam deze melding in de Sprinter naar voren? Dit zou niet de bedoeling moeten zijn. Deze overstap wordt namelijk niet aangekondigd in de reisplanner, zoals Keuzereiziger ook al aangeeft.

Deze melding komt inderdaad op het scherm in de Sprinter te staan! Deze ochtend ook weer! Voordat je uit de trein bent is het al 07:06;in de drukte naar spoor 14/15 in 1 minuut;dat gaat geen hond halen dus....om 07:07 klinkt de fluit al voor Vertrek 07:08;maar keuzereiziger schijnt het te kunnen halen,knap van hem of haar! Goed zo! Groet!
Reputatie 1
Badge
Beter lezen. VD-R: hij zegt niet dat het DEZE overstap is-ik haal ook vrij vaak niet aangegeven overstappen op AMS-C, omdat mijn trein vrijwel altijd 2 min te vroeg aankomt.
Reputatie 2
Met andere woorden;deze overstap wordt niet gehaald!
En ja, tussen utrecht-Zwolle nog steeds die museumtreinen....

Reageer