beantwoord

Heeft iemand een witte trolley gevonden?

• 28 november 2019
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

27 november nam ik de trein Almelo 21:36 +3 - Duivendrecht 23:10 +7. In Duivendrecht stapte ik uit zonder mijn koffer. Om 23:30 hing ik aan de lijn met de klantenservice die de trein niet konden bellen doordat de trein van ritnummer gewisseld zou worden. Ik ben zo snel mogelijk naar Schiphol gegaan en daar werd mij verteld dat de conducteurs een rondje maken om gevonden voorwerpen af te geven bij de klantenservice. Helaas was er nog niks gevonden. Ik ben met de sprinter richting huis gegaan en vertelde mijn verhaal aan een conducteur. Hij vertelde dat hij precies de conducteur van mijn rit was geweest en dat hij mijn koffer had gevonden. Plaats, koffer en inhoud alles kwam overeen. Toen vertelde hij dat hij m’n koffer wilde afgeven, maar het moment dat hij met mijn koffer op het perron stond een dame aan kwam lopen die vertelde dat dat haar koffer was. De conducteur heeft mijn koffer aan haar gegeven en nu ben ik mijn spullen kwijt. Ik kwam uit Almelo, omdat mijn oma was overleden en in de koffer zitten herrieneringen aan haar (blouse, knuffel die van haar heb gekregen toen ik klein was). 

Heeft iemand mijn witte trolley toevallig gevonden of gezien?

Please help me:confounded:  

icon

Beste antwoord door Laura NS 28 november 2019, 14:48

Hi Indy Beck. Welkom op onze NS Community. Je vriendin heeft hier inderdaad ook net een oproep voor gedaan! Dat vond ik heel lief. Wel echt een nare situatie, zeg! Goed dat je nog even een oproep doet. Je kan het beste ook dit formulier invullen, zodat je deze misschien toch nog terug kan vinden. Wellicht komt de dame in kwestie hier toch nog achter en meldt ze hem als gevonden!

Bekijk origineel

2 reacties

Hi Indy Beck. Welkom op onze NS Community. Je vriendin heeft hier inderdaad ook net een oproep voor gedaan! Dat vond ik heel lief. Wel echt een nare situatie, zeg! Goed dat je nog even een oproep doet. Je kan het beste ook dit formulier invullen, zodat je deze misschien toch nog terug kan vinden. Wellicht komt de dame in kwestie hier toch nog achter en meldt ze hem als gevonden!

Hi Laura,

Ik hoop het, maar als je al een hele dag niet hebt opgemerkt dat je niet de juiste koffer hebt. Denk ik niet dat ze echt een koffer kwijt was.

:( 

Reageer