beantwoord

Heerenveen IJsstadion

• 8 december 2015
  • 5 reacties
  • 962 Bekeken

11 t/m 13 december vindt de ISU World Cup in Thialf plaats. Is dan het Heerenveen IJsselstadion te bereiken met de trein? De NS app geeft nu nog aan dat het Heerenveen IJsselstadion station alleen met de bus te bereiken is.

Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Inge NS 8 december 2015, 21:15

Welkom op het forum lyannejanet!

Heerenveen Ijsstadion is als station inderdaad niet meer in gebruik. Vanaf station Heerenveen kan je daarentegen met het regionale busvervoer Thialf bereiken. Je kunt via 9292.nl reisadvies opvragen van deur tot deur.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

5 reacties

Nee, treinen stoppen niet op Heerenveen IJsstadion (Heerenveen IJsselstadion bestaat niet). Er worden bussen ingezet vanaf Heerenveen.

Volgens mij stoppen treinen al jaren niet meer te Heerenveen IJsstadion voor minder belangrijke wedstrijden. Bovendien wordt er momenteel gewerkt rondom het stadion, waardoor de halte niet verbonden is met de infrastructuur rond het stadion.
Welkom op het forum lyannejanet!

Heerenveen Ijsstadion is als station inderdaad niet meer in gebruik. Vanaf station Heerenveen kan je daarentegen met het regionale busvervoer Thialf bereiken. Je kunt via 9292.nl reisadvies opvragen van deur tot deur.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Heerenveen Ijsstadion is als station inderdaad niet meer in gebruik.

Merkwaardig dan dat hij nog wel op de tariefeenhedenkaart 2016 staat. Er is zelfs de moeite genomen om hem een tariefeenheid op te schuiven ten opzichte van 2015.
Er is ook gewoon een trein op te plannen hoor. Gebeurt alleen donders weinig, zoals wel meer.
Het gaat om een klein evenement waar maximaal 4000 bezoekers naartoe gaan, waarvan een groot gedeelte niet met de trein. Daarvoor lijkt het me niet nodig om dat station open te gooien.

Reageer