Heerlen station

  • 13 maart 2018
  • 4 reacties
  • 206 Bekeken

Hoi,

Ik ben gisteren vanuit Heerlen naar Sittard gereisd.
Toen mijn ik mijn chipkaart wilde inchecken.
Tot mijn verbazing dat automaat helemaal niet werkt.
Er staat dat mijn kaartlezen niet bestaat en rode lampje branden.
Ik had veel gezien dat meerdere mensen ook met chipkaart gereisd en vaker een rode lampje branden.
Later kwam ik thuis en ontdekt dat ik in Heerlen helemaal niet had ingecheckt.
Dus automaat(en) zijn dus defect....
Zijn meerdere mensen ook iets opgevallen?
Hopelijk ben ik niet enige...

4 reacties

Hallo ankemiedema en welkom op het NS Forum,

Erg fijn dat je dit komt melden. Indien er meer saldo van je OV-chipkaart is afgeschreven dan dat de bedoeling was kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice via Twitter, Facebook, Live-Chat of telefonisch (030 - 7515155 24/7). Indien het mogelijk is wil ik je vragen om de nummers van de paaltjes. Ik ben ook benieuwd of de uitcheck in Heerlen wel goed is gegaan.
Hallo Erryt NS,

Okee. Ik zal proberen om contact op te nemen bij ze.
Nummer van paaltjes heb ik helaas niet ernaar gekeken.
Daarom vraag ik hier omdat ik veel voorbijgangers zag dat ze ook gedaan hadden.
Nogmaals bedankt!
Badge +3
Let ook vooral op bij welke paaltjes je in- en uitcheckt. Op dat traject (Sittard - Heerlen) rijden namelijk zowel NS als Arriva.

Een Arriva paaltje zal een foutmelding geven bij het UITchecken als je bij NS ingecheckt was.
@Robert B
Ik heb alleen bij gele paaltjes gedaan.
Arriva heeft volgens mij grijze/rood.
Bedankt!

Reageer