Om maar een poging te wagen: https://forum.ns.nl/geld-terug-vertraging-36/enschede-naar-glanerbrug-19692/index2.html#post118831
Overal op het forum zwermen discussies over het falen van reisinformatie, zou het een idee zijn om (vanuit in ieder geval de vaste leden) hiervoor dit topic te starten, waarin dit alles gemeld kan worden. Op die manier is er enig overzicht, ook wat betreft de afhandeling van dingen, en kan eventueel gekeken worden hoe iets structureel opgelost of omheen gewerkt kan worden? Niet ieder probleem komt via eigen kwaliteitscontrole aan het licht helaas, dus input lijkt mij altijd welkom.
Page 5 / 5
https://forum.ns.nl/de-trein-11/informatie-de-hand-19993
De zoveelste keer dat ik op Utrecht CS uit de trein ben gezet met de boodschap "zoek het maar uit".
De zoveelste keer dat ik op Utrecht CS uit de trein ben gezet met de boodschap "zoek het maar uit".
Jep, dat zijn de vele, bekende gevallen van falende reisinformatie tijdens verstoringen. Daar zijn legio redenen voor, maar ik durf ze eigenlijk niet eens meer te verdedigen, want er speelt duidelijk meer dan alleen overmacht.
Helder, dank. Binnen mijn mogelijkheden schoot een centraal topic te binnen, maar een categorie o.i.d. is inderdaad ook een mooie optie. Hopelijk geeft zoiets enig overzicht op de structurele problemen.
Hoi Henk, goed dat je dit benoemt. Het is mij ook opgevallen dat veel recente topics over dit onderwerp gaan, en ik ben het volledig met je eens dat we dit niet onopgemerkt aan ons voorbij moeten laten gaan. Dat waren we gelukkig ook niet van plan.
Ik zal eens kijken welke afdelingen ik hierover kan benaderen, om te zien wat er mogelijk en efficiƫnt is met betrekking tot het verbeteren van de reisinformatie. Ik zal ook kijken of het inderdaad een idee is om hiervoor een speciale categorie in te richten op het forum. Op dit moment filter ik deze topics aan de hand van 'moderator tags'.
Ik zal eens kijken welke afdelingen ik hierover kan benaderen, om te zien wat er mogelijk en efficiƫnt is met betrekking tot het verbeteren van de reisinformatie. Ik zal ook kijken of het inderdaad een idee is om hiervoor een speciale categorie in te richten op het forum. Op dit moment filter ik deze topics aan de hand van 'moderator tags'.
Page 5 / 5
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.