beantwoord

het watertappunt van station Assen

• 20 augustus 2019
  • 18 reacties
  • 374 Bekeken

Reputatie 4
Ik zag op de kaart van 25 juli 2019 dat het station van Assen een watertappunt zou hebben. Ik ben daar dus eens gaan kijken maar kan er geen vinden.

Ik heb daarna aan de klantenservice gevraagd hoe het zit, en er blijkt volgens de Webcare geen tappunt te zijn. Vreemd. Waarom wordt de kaart dan niet aangepast is mijn vraag, maar ook wanneer komt die er dan wel?

Mij viel namelijk nog iets anders op, namelijk een houten box op het plein van Station Assen. Iemand enig idee waar dat voor is?

icon

Beste antwoord door Maxime NS 20 augustus 2019, 14:40

De houten box is van de gemeente, er zit geen watertappunt in 😉. Het watertappunt komt binnenkort, dus het kan kloppen dat je hem niet kon vinden!
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge
Misschien zit het tappunt erin @Sander-VH , en zijn ze hem na plaatsing vergeten uit te pakken 😆
Reputatie 4
Misschien zit het tappunt erin @Sander-VH , en zijn ze hem na plaatsing vergeten uit te pakken 😆
Dat dacht ik dus ook, maar dat weet ik niet zeker. Zou wel grappig zijn
De houten box is van de gemeente, er zit geen watertappunt in 😉. Het watertappunt komt binnenkort, dus het kan kloppen dat je hem niet kon vinden!
Reputatie 7
Badge
En wat zit er dan wel in @Maxime NS ?
Dat zal de gemeente zeker wel bekend hebben gemaakt.
Dat weet ik helaas niet. Ik heb het wel gevraagd.
Reputatie 7
Badge +3
Blijft nog wel het feit dat de kaart die nu op de NS website staat niet klopt.

Is er trouwens een lijst met geplande data van opening van nog geplande watertappunten beschikbaar?
Sommige mensen zouden graag zo'n NS dopper willen en die flesjes worden volgens de berichten bij zo'n opening uitgedeeld. Geen idee of dat bij alle punten is of alleen bij de grotere stations, maar dan kunnen de liefhebbers in iedere geval een poging doen om zo'n flesje te bemachtigen.
Reputatie 7
Badge
Echt @Momo gaan mensen helemaal ergens naar toe reizen voor een leeg gratis plastic flesje van een paar dubbeltjes.
Heb er hier nog één, nee zelfs een paar, in de kast liggen, maar eens even op MP zetten 😀
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb geen idee hoever mensen er voor willen reizen. Het kan ook zo zijn dat een liefhebber op zo'n lijst een station ziet waar hij of zij in de buurt woont of toch al dagelijks komt.

Zelf heb ik geen behoefte aan een NS dopper, maar zou ik er wel heel graag eentje willen hebben dan is het station hier op 5 minuten loopafstand.
Reputatie 7
Badge +3
Het is een merkwaardig verhaal. Volgens de stationsinformatie is het watertappunt er al. Het antwoord van de Webcare is dan ook nogal verbazingwekkend. Wel juist, maar dat lijkt meer een toevalstreffer.
https://www.ns.nl/stationsinformatie/asn/assen
Reputatie 7
Badge +3
Er zal vast wel een planning zijn volgens welke het watertappunt er al had moeten zijn. Dan zal wellicht ook aan de hand van de planning iemand de kaart en de stationsinformatie bijgewerkt hebben dat het tappunt er al is. Alleen is het er fysiek nog niet. Twee afdelingen die langs elkaar heen werken?
Reputatie 4

Dat is gek, de gemeente wijst naar jullie. Krijgen we het "kastje naar de muur" spelletje weer? 😞

Daarnaast klopt de kaart inderdaad niet, iets wat jullie naar mijn mening moeten corrigeren...
Reputatie 7
Badge

Ik heb het niet vaak, maar heb het voorzichtige idee dat ik wordt gefopt.
Dat is niet onze bedoeling AbbeyRoad. Het is helaas niet duidelijk wanneer deze exact komen. Zoals ik het begrijp zijn er eerst nog andere werkzaamheden gaande die meer prioriteit hebben op het station in Assen.
Reputatie 4
Dat is niet onze bedoeling AbbeyRoad. Het is helaas niet duidelijk wanneer deze exact komen. Zoals ik het begrijp zijn er eerst nog andere werkzaamheden gaande die meer prioriteit hebben op het station in Assen.
Maar @Erryt NS waarom staat er dan al wel op de kaart en site van NS dat Assen een watertappunt heeft? Dat is verkeerde informatie delen met de reiziger...
Waarschijnlijk was het wel de bedoeling dat deze er al zal staan. Ik zal het melden dat deze informatie (nog) niet kloppend is.
Reputatie 4
Waarschijnlijk was het wel de bedoeling dat deze er al zal staan. Ik zal het melden dat deze informatie (nog) niet kloppend is.

Hopelijk gebeurd daar dan wat mee. Ik heb dit ook al aangekaart volgens mij via de klantenservice.
Ik heb de melding doorgezet dat het en op de kaart staat en bij stationsvoorzieningen.
Reputatie 4
Ik heb de melding doorgezet dat het en op de kaart staat en bij stationsvoorzieningen.
Thnx

Reageer