hoe betrouwbaar is de NS APP

• 26 december 2016
  • 3 reacties
  • 156 Bekeken

Gisteren wilde ik vanuit Arnhem naar Almere reizen. Op station Driebergen Zeist was de reis met de trein ten einde. Er was tussen Driebergen Zeist en Utrecht iets gebeurt en de Intercity ging terug naar Arnhem. Daar sta je dan met vele mensen op de bus naar Utrecht te reizen. Dat ging dus ook niet lukken dus heb ik met veel moeite de bus naar Amersfoort genomen. Wat schetst mijn verbazing toen ik in Amersfoort de reisplanner van de NS vroeg wat de beste route naar Almere zou zijn.
22.51 Stationsplein Amersfoort
lopen
22.52 Amersfoort treinstation
22.41
+11 NS Sprinter richting Zwolle
SPR

22.48 Amersfoort Vathorst
+11 22 minuten overstaptijd
23.10
+2 NS Sprinter richting Utrecht Centraal

23.18 Amersfoort
23.26
NS Intercity richting Amsterdam Centraal
23.38 Hilversum

Gelukkig ben ik een beetje bekend op het spoor en ben ik dit belachelijke advies niet gevolgd.
Alsof je nog niet genoeg vertraging hebt stuurt de NS je nog een rondje sightseeing in the dark.
Hartelijk dank!

3 reacties

Goedemorgen duiven1959, jammer om te lezen dat de Reisplanner Xtra app niet het juiste advies gaf.
Binnen de app-omgeving kun je feedback achterlaten voor de ontwikkelaars. Dit kan via 'Over deze app'. Heb je dit gister ook gedaan?
Nee, dat heb ik niet gedaan. Daar had ik ook helemaal geen zin meer in zo rond middernacht. Maar ik zal het alsnog doen, al had ik het idee dat ik het via dit Forum al bij NS duidelijk had gemaakt.......
Zeker. Ik ga dit ook nog eens doorzetten. Goed dat je dit bij ons meldt. Hopelijk maak je dit niet nog eens mee.

Reageer