beantwoord

Hoe kan ik betalen bij de zelfservice fietsenstalling

• 14 november 2014
  • 6 reacties
  • 894 Bekeken

Ik koop meestal een kaartje op het station van weert om gebruik te maken van de de fietsenstalling maar binnen kort gaat hij volgensmij weg. Ik wil.mijn fiets blijven stallen maar hoe gaat dat bij de zelfservice fietsenstalling. Hoe kan je betalen? Volgens mij kan je niet met je ov chipkaart betalen toch. Alvast bedankt voor de tijd
icon

Beste antwoord door Inge NS 14 november 2014, 19:55

Welkom op het forum vicky-dekort!

Betalen bij een zelfservice stalling kan d.m.v. de chipknip of een Jaarkaart. Klik hier voor meer informatie.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

6 reacties

Welkom op het forum vicky-dekort!

Betalen bij een zelfservice stalling kan d.m.v. de chipknip of een Jaarkaart. Klik hier voor meer informatie.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Reputatie 4
Badge
En is er, inmiddels slechts anderhalve maand voor afschaffing chipknip, al wat bekend over de nieuwe betaalmogelijkheden voor incidenteel fietsparkeren bij een zelfbedieningsstalling?
Bij onbemenste stallingen kan je tot 1 januari 2015 met de chipknip betalen of met een abonnement.Er wordt gewerkt aan een ander betaalsysteem; daarover zullen we tijdig communiceren. Ik heb over het alternatief momenteel nog geen specifieke info.
Inmiddels zijn we een maand. Is er al nieuws over de opvolger van de chipknip ? We zijn nog exact 14 dagen verwijderd van de afschaffing van de chipknip. Als incidentele gebruiker van de fietsenstalling wil ik geen jaarkaart aanschaffen.
Ja je kan betalen met Dip and Go:

In het andere topic wordt inderdaad al het antwoord gegeven op jouw vraag. Nadat het toegangs- en betalingssysteem van de stalling is vervangen, heb je toegang tot de stalling met je betaalpas (Maestro of Vpay) en betaal je met je pas zonder te pinnen (Dip & Go) het reguliere tarief (vanaf 1 januari € 1,30 per dag). Hoe dit werkt, zie je in de instructie. Voor meer informatie over Dip & Go verwijzen wij u graag naar de website van uw eigen bank. Je betaalt dus met Dip & Go, dit is niet hetzelfde als contactloos betalen. Met Dip & Go hierbij stop je nog wel je pas in de automaat, maar heb je geen pincode nodig.
Reputatie 4
Badge
Kleine toevoeging,

In de periode dat de automaat nog omgebouwd moet worden is de bewaakte stalling gratis voor iedereen zonder abonnement.

Reageer