ik heb alleen een credit card zonder pin/CHIP omdat ik in het buitenland woon. Daarbij zit ik nu in Emmen en probeer ik van alles te doen om een kaartje te kopen. De klantenservice heb ik na 10 minuten opgehangen omdat die te druk was en ik heb ook geen printer..... We werken tegenwoordig toch electronisch?
Dus e-ticket kan ik niet kopen omdat ik geen Nederlandse rekening heb; als ik het had kunnen kopen dan had ik het niet kunner printen en er zit niemand op het station die me kan helpen. Wat moet ik nou?
Heb ik nog het geluk dat ik Nederlands spreek maar voor echte buitenlanders wordt het er niet makkelijker op. Beetje belachelijk wel.
Of heb ik misschien een mogelijkheid over het hoofd gezien?
Beste antwoord door Inge NS
Welkom op het forum dustdevyl!
Op het Arriva station Emmen is het mogelijk om met credit card te betalen. Hiervoor is inderdaad wel een pincode vereist. Bij sommige kaartautomaten is het ook mogelijk om met muntgeld te betalen. Of dat op station Emmen het geval is, kan ik niet voor je nagaan. Je zou dan even langs het station moeten gaan.
P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel
Op het Arriva station Emmen is het mogelijk om met credit card te betalen. Hiervoor is inderdaad wel een pincode vereist. Bij sommige kaartautomaten is het ook mogelijk om met muntgeld te betalen. Of dat op station Emmen het geval is, kan ik niet voor je nagaan. Je zou dan even langs het station moeten gaan.
P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.