beantwoord

Hoe kan ik iemand van het perron halen (kinderen!) als ik zelf geen OV Chipkaart heb??

• 22 oktober 2014
  • 29 reacties
  • 5594 Bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Dubbele reactie verwijderd
Beste Willem,

De ervaring die je beschrijft klinkt niet goed. Zeker na een mooi dagje Spoorparade klinkt dit natuurlijk als een grote anti-climax. Het probleem met zulke gevallen is echter altijd dat we er niet bij zijn geweest dus niet weten wat er zich precies heeft afgespeeld. Meepraten over zo'n situatie blijft dus altijd lastig. Je kunt natuurlijk altijd een klacht indienen uiteraard, één van de mogelijkheden daarvoor is om te bellen naar 030 7515155. Daarvoor heb je overigens niet persé de naam van de desbetreffende persoon nodig. Als je nog weet in welke trein je precies zat is zo te achterhalen wie het dienstdoende personeelslid was. Het is overigens niet professioneel van deze conducteur om niet haar naam op te willen geven. Als je achter je beslissing staat om iemand uit de trein te zetten moet je daar ook verantwoording voor willen nemen.

Boven kijf staat dat je als Reiziger bij NS echt op 1,2 en 3 staat en er genoeg mensen binnen NS zijn die er elke dag weer hun uiterste best voor doen om dit naar beste kunnen waar te maken. Ik hoop dan ook van harte dat je volgende ervaring een betere is zodat je ook de gastvrijheid van NS als spoorbedrijf ervaart zoals het bedoeld is en zoals je het ook zelf op de Spoorparade hebt mogen ervaren.

Ik wens je een heel fijne dag!
Dubbele reactie verwijderd
Boven kijf staat dat je als Reiziger bij NS echt op 1,2 en 3 staat en er genoeg mensen binnen NS zijn die er elke dag weer hun uiterste best voor doen om dit naar beste kunnen waar te maken.

Die eerste stelling is natuurlijk volstrekte onzin. Bij de NS staat de NS op 1, 2 en 3, vervolgens komen alle dochter, zuster- en andere verwante bedrijven (al dan niet met behulp van dubieuze constructies), dan de overheid als aandeelhouder en concessieverlener, daarna een hele tijd niets en ergens helemaal achteraan bungelen de reizigers.
Je tweede stelling is gelukkig wel waar, dat degenen die het beleid maken bij de NS lak hebben aan de reiziger (die moet gewoon dokken, liefst steeds wat meer, en verder zijn mond houden) betekent niet dat dit ook voor alle medewerkers geldt. Er zijn inderdaad diverse medewerkers die zich wel op en top inzetten om de reis zo aangenaam mogelijk te maken.

Reageer