Hoe kan ik mijn telefoon terug krijgen?

• 30 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 175 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb perrongeluk mijn telefoon laten vallen op het perron, precies in een gat wat naar de begane grond van het Amsterdam Centraal loopt. Op zich is er wel met een trap of wat klimmen bij te komen. Wie kan mij hier bij helpen? Ik heb al aan veel ns personeel hulp gevraagd maar niemand van hen had daar tijd voor. Moet ik hiervoor bij ns medewerkers zijn of kan iemand anders mij hier bij helpen?

2 reacties

Het klinkt alsof jouw telefoon in een gat naar een dienstruimte o.i.d. is gevallen die niet normaal toegankelijk is.
Treinpersoneel zal inderdaad geen tijd hebben om je te helpen, ook al zouden ze dat willen. Zij zijn immers aan tijd gebonden om weer met een volgende trein te vertrekken.
Ik denk dat je jouw probleem het beste kan voorleggen aan stationspersoneel; iemand van Service & Tickets bijv. Die zijn herkenbaar aan rode hoofddeksels. Zij zullen je - waar mogelijk - beter kunnen helpen dat een machinist of conducteur die weer met een volgende trein moet vertrekken.

En nu maar hopen dat die telefoon het heeft overleefd (wat na een val van enkele meters doorgaans niet het geval zal zijn).
Beste w.k.e, van harte welkom op het NS Serviceforum! Spijtig om te lezen dat je je telefoon bent kwijtgreaakt op deze manier. Heb je inmiddels al een perronmedewerker gevraagd die bereid was je te helpen?

Ik heb je topic verplaatst naar 'Op het Station' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer