beantwoord

Hoe kom ik aan een verklaring van NS, omdat ik door vertraging mijn tentamen niet heb kunnen maken

• 17 december 2014
  • 2 reacties
  • 757 Bekeken

Door een mankement bij Eindhoven liep mijn trein naar Den Bosch ruim 10 minuten vertraging op. Ikzelf moest opstappen in Vught. Ik heb hierdoor twee aansluitingen naar Tilburg gemist. Ik kwam rond 08:45 op station Tilburg met de trein naar Roosendaal, 08:45 was tevens de starttijd van het tentamen. Ik heb hierna nog een kwartier op de bus richting Universiteit Tilburg staan wachten in de regen. Er waren overigens ook problemen met de bussen in Tilburg. Het had daarna geen nut meer om nog te gaan, omdat je binnen een bepaalde tijd binnen moet zijn. Dit tot mijn immense teleurstelling.
Ik hoop dat iemand mij dus kan vertellen waar ik het bewijs van deze vertraging kan aanvragen en het zo te laten zien aan Fontys Hogeschool Sport&Media, zodat ik hem alsnog mag maken.

Alvast bedankt.

David van den Berg
icon

Beste antwoord door Hendrik 17 december 2014, 12:26

Vervelend dat je je tentamen niet hebt kunnen maken...:(
Op OVTijden.com kun je de vertragingen van treinen opzoeken.

Toen ik studeerde, nam ik eigenlijk altijd ongeveer een uur speling als ik tentamen had. Misschien is dat voor een volgende keer een optie? (Klinkt natuurlijk belerend, maar zo bedoel ik het niet!:))
Bekijk origineel

2 reacties

Badge
Vervelend dat je je tentamen niet hebt kunnen maken...:(
Op OVTijden.com kun je de vertragingen van treinen opzoeken.

Toen ik studeerde, nam ik eigenlijk altijd ongeveer een uur speling als ik tentamen had. Misschien is dat voor een volgende keer een optie? (Klinkt natuurlijk belerend, maar zo bedoel ik het niet!:))
Hallo David, Wat vervelend van je tentamen. Het antwoord van Hendrik is juist. Je kunt de vertragingen opzoeken op de website van OV-tijden. Groet, Marjan

Reageer