beantwoord

Hoe kom ik uit Amsterdam?

• 21 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 237 Bekeken

Hoe kom ik nu asap uit Amsterdam met het ov?
icon

Beste antwoord door Nathan NS 21 augustus 2018, 21:51

Welkom bij onze community, Gijs Verkuijl
Hier kan je alle actuele vertrektijden vinden vanaf Amsterdam Centraal. Je kan proberen te reizen via Den Haag Centraal, vervolgens met de Intercity naar Tilburg.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Het zou makkelijker zijn als u aangeeft waar u heen wilt reizen? Wij kunnen geen gedachten lezen...

Er rijden spaarzaam wat treinen rond Amsterdam. Het kan erg druk zijn.
Ze moeten naar station Tilburg, of u nu gedachte kunt lezen of niet de vraag is vrij helder hoe komt men nu uit A’dam met het OV ofwel vanaf welk station kan men wel reizen?
Reputatie 4
U hoeft niet zo bits te reageren. Ik kan niet op voorhand vermoeden dat u hint op een reisadvies naar Tilburg. Zou proberen een trein naar Utrecht en verder proberen te nemen en van daaruit verder te zien.

En ik benadruk dat ik op eigen titel reageer.
Reputatie 4
Welkom bij onze community, Gijs Verkuijl
Hier kan je alle actuele vertrektijden vinden vanaf Amsterdam Centraal. Je kan proberen te reizen via Den Haag Centraal, vervolgens met de Intercity naar Tilburg.
Reputatie 7
Badge +3
Vooralsnog geeft de reisplanner aan dat de ICD's van 22.07 en 23.07 naar Breda gaan rijden, vandaar kunt u dan verder naar Tilburg.
Hou er natuurlijk wel rekening mee dat deze erg vol zullen zitten.

De ICD Breda van 23.07 is in ieder geval een 9-delige stam ipv 6-delig.
Reputatie 6
Badge
Intercity direct naar Breda lijkt ook te rijden, dan ben je al een eind in de goede richting.
Reputatie 7
Badge +3
kijk op twitter onder #treinpoolen voor een lift of zet daar zelf een bericht

Reageer