Skip to main content
beantwoord

Hoe kun je een storing aan een toilet op een station melden?

• June 20, 2022
  • 7 reacties
  • 528 Bekeken

Ik was zondag 19 juni 2022 op station Ede-Wageningen. Daar zijn twee toiletten waarvan de linker wel de betaling accepteert maar vervolgens niet de deur opent. De rechter werkt wel dus ik heb wel gebruik kunnen maken van een toilet maar je betaald dan uiteindelijk twee keer. Ik zag later dat het bij nog een reiziger mis gaan. Die ook twee keer moest betalen. Wellicht dat op afstand het linker toilet op “Defect” gezet kan worden om te voorkomen dat nog meer reizigers dubbel betalen.

Beste antwoord door Laura NS

Welkom op onze NS Community, Gert-Jan 2022. Wat naar dat dit zo is gebeurd! Zeker als je nodig moet, zit je daar niet op te wachten. Je zit hier aan het juiste adres. Dit mag je eventueel ook via elk ander klantenservicekanaal melden. Ik ga er direct werk van maken. Bedankt voor het doorgeven!

7 reacties

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 20, 2022

Welkom op onze NS Community, Gert-Jan 2022. Wat naar dat dit zo is gebeurd! Zeker als je nodig moet, zit je daar niet op te wachten. Je zit hier aan het juiste adres. Dit mag je eventueel ook via elk ander klantenservicekanaal melden. Ik ga er direct werk van maken. Bedankt voor het doorgeven!

Rick071
  • Sprinter
  • July 17, 2023

Ik kwam vandaag op station Ede Wageningen en dat was het rechter station extern smerig. Ik ben uiteindelijk maar er naar buiten gegaan en heb de andere genomen, want ik durfde niet eens in de buurt van het toilet te komen...

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • July 17, 2023

Jakkes. Ik zet meteen een melding voor een schoonmaakbeurt voor je door Rick071!

• Op het juiste spoor
  • January 2, 2025

Net op station middelburg een verstopt toilet, te smerig voor woorden, daar betaal ik geen 50 cent voor.

Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • January 2, 2025

Ik heb een verzoek ingediend om deze toilet te laten reinigen Anna3456

In het toilet op NS Station Almere Parkwijk lijkt het water afgesloten. Doortrekken werkt niet en er komt ook geen water uit de kraan.

Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • May 30, 2025

Hi GroverVanSesamstraat! Welkom bij de NS Community.

De melding is bij ons bekend en lijkt het resultaat van een te lage waterdruk. We gaan het oplossen!