Hoe kun je een storing aan een toilet op een station melden? | NS Community
beantwoord

Hoe kun je een storing aan een toilet op een station melden?

  • 20 June 2022
  • 3 reacties
  • 239 Bekeken

Ik was zondag 19 juni 2022 op station Ede-Wageningen. Daar zijn twee toiletten waarvan de linker wel de betaling accepteert maar vervolgens niet de deur opent. De rechter werkt wel dus ik heb wel gebruik kunnen maken van een toilet maar je betaald dan uiteindelijk twee keer. Ik zag later dat het bij nog een reiziger mis gaan. Die ook twee keer moest betalen. Wellicht dat op afstand het linker toilet op “Defect” gezet kan worden om te voorkomen dat nog meer reizigers dubbel betalen.

icon

Beste antwoord door Laura NS 20 June 2022, 11:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Jakkes. Ik zet meteen een melding voor een schoonmaakbeurt voor je door Rick071!

Ik kwam vandaag op station Ede Wageningen en dat was het rechter station extern smerig. Ik ben uiteindelijk maar er naar buiten gegaan en heb de andere genomen, want ik durfde niet eens in de buurt van het toilet te komen...

Welkom op onze NS Community, Gert-Jan 2022. Wat naar dat dit zo is gebeurd! Zeker als je nodig moet, zit je daar niet op te wachten. Je zit hier aan het juiste adres. Dit mag je eventueel ook via elk ander klantenservicekanaal melden. Ik ga er direct werk van maken. Bedankt voor het doorgeven!

Reageer