beantwoord

hoe meld ik een storing aan de barcodescanner op het station?

  • 5 november 2019
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

Hoe meld ik een storing? De barcode scanner op station Helmond is al een tijdje stuk en het lijkt of dat niemand boeit... 

icon

Beste antwoord door Slidestops 5 november 2019, 08:10

Als u het nummer op het poortje weet of door kunt geven kan er direct een melding gemaakt worden. Dat kan bijvoorbeeld nummer 1.1 zijn oid. Dit zit met een stickertje onder het rode kruis/groene pijl.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Als u het nummer op het poortje weet of door kunt geven kan er direct een melding gemaakt worden. Dat kan bijvoorbeeld nummer 1.1 zijn oid. Dit zit met een stickertje onder het rode kruis/groene pijl.

Hallo Chris2703, welkom op de NS Community!

Je kan zo'n defect melden via onze klantenservice, en als je zoals Slidestops aangeeft het nummer hebt, dan kan ik dat ook voor je doen!

Reputatie 7
Badge +3

Kan zoiets niet automatisch doorgegeven worden? Het poortje weet zelf dat het defect is.

Reputatie 7
Badge +3

En als we dan toch over station Helmond bezig zijn: één van de twee CTA-schermen op spoor 1 is al maanden zwart. En een van de secondewijzers op spoor 1 loopt 19 seconden voor.

Ik zal van de week de nummers 's bekijken :)

Reageer