beantwoord

Hoe moet ik in en uitchecken als ik naar en terug België reis

• 2 september 2014
  • 3 reacties
  • 310 Bekeken

Ik koop een kaartje in Antwerpen naar de grens, en in Rozendaal stap ik over. Voor het Nederlandse deel heb ik een OV kaart van mijn baas. Hoe check ik in? In Rozendaal zijn er poortjes waar je aan de perronzijde alleen kunt uitchecken en aan de ' straatzijde' alleen kunt inchecken. Dus ik kan daar niet inchecken.
icon

Beste antwoord door Thom 2 september 2014, 23:17

Er zijn op de perrons waar de trein aankomt een paar paaltjes volgens onze huisconducteur, daar zou u kunnen inchecken. Overigens zou ik een e-ticket kopen van Antwerpen naar Uwbestemming en voor het Nederlandse traject 100 of 40 procent korting invullen. Dan hoeft u niet in te checken.
Bekijk origineel

3 reacties

De poortjes in Roosendaal zijn nog niet gesloten.
Reputatie 7
Badge +4
Er zijn op de perrons waar de trein aankomt een paar paaltjes volgens onze huisconducteur, daar zou u kunnen inchecken. Overigens zou ik een e-ticket kopen van Antwerpen naar Uwbestemming en voor het Nederlandse traject 100 of 40 procent korting invullen. Dan hoeft u niet in te checken.
Beste WvdMaas,

Welkom op het NS Serviceforum. Ik zie dat Thom jou van een correct antwoord heeft voorzien, bedankt Thom!

Je topic heb ik naar 'op het station' verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer