beantwoord

Hoe onjuist abonnement fietsenstalling te corrigeren?

• 4 augustus 2014
  • 6 reacties
  • 223 Bekeken

Ik heb zojuist een jaarabonnement voor de fietsenstalling aangevraagd. Echter, nog voordat ik wist dat ik had bevestigd kreeg ik te zien dat de aanvraag was verstuurd. Daarbij zijn er verschillende zaken volstrekt onduidelijk:
1. Ik heb geen ingangsdatum kunnen invullen. Ik wil hem pas laten ingaan op 1 september, NIET EERDER want ik heb vanmmorgen een maandabonnement aangeschaft.
2. Hoe gaat de betaling in zijn werk? Ik heb geen incassomachtiging afgegeven voor zover ik weet (staat niet in de voorwaarden). Maar waarom was dan het invullen van het banknummer verplicht?

Kortom, ik vertrouw het niet.....
icon

Beste antwoord door Sivan NS 11 augustus 2015, 14:35

Volgende week zal de huidige pagina worden doorgelinkt naar het reguliere bestelproces van NS. Met andere woorden: vanaf dan wordt je vanaf de nsfiets website doorgeschakeld naar de gewone NS-omgeving (ns.nl), waar alle informatie én alle bestelopties duidelijker staan vermeld. Wij verwachten dat dit aanstaande maandag zal plaatsvinden.
Bekijk origineel

6 reacties

Volgende week zal de huidige pagina worden doorgelinkt naar het reguliere bestelproces van NS. Met andere woorden: vanaf dan wordt je vanaf de nsfiets website doorgeschakeld naar de gewone NS-omgeving (ns.nl), waar alle informatie én alle bestelopties duidelijker staan vermeld. Wij verwachten dat dit aanstaande maandag zal plaatsvinden.
Hoi Treingrom,

Welkom op dit forum. Vervelend dat je het bestelproces als knudde hebt ervaren. Ik ben even naar de pagina gegaan (zowel de pagina als de bestelpagina), en ik kan me voorstellen dat meer duidelijkheid gewenst is. Ik zal daarom contact opnemen met mijn collega's van NS-fiets, om te zien wat er mogelijk is. Bedankt voor je/jullie signaal!
Ik ben 100% met Breukerk eens. Het is een wazig gebeuren. In mijn geval wil ik voor mijn zoontje een abo afnemen. Ook deze 12-jarig mag (geboortdatum verplicht opgegeven!) een incasso van MIJN rekening doen.
Ingangsdatum opgeven: niet mogelijk. . Het blijkt een reservering. En hoe weet ik wanneer het andere abo van mijn ander iets oudere kind verstrijkt? Ik kan het nergens aflezen.
Koppelen met je NS account? Ik heb immers ook een trajectkaart. Kan ook al niet. KNUDDE.
Dat hebben ze inmiddels gedaan door mijn aanvraag te verwijderen en mij toe te zeggen dat ik op een later tijdstip telefonisch contact kan opnemen. Neemt niet weg dat het aanvraagformulier buitengewoon onlogisch in elkaar steekt.
Maar bedankt voor je tip. Vooral ook omdat ik daarmee ook niet meer verplicht ben om allerlei niet ter zake doende gegevens te leveren (emailadres, geboortedatum, bankrekeningnummer).
Hallo breukerk. Ik heb je topic naar Op het station verplaatst. Voor vragen of opmerkingen over de NS fietsenstallingen en abonnementen wil ik je adviseren om telefonisch contact met deze afdeling op te nemen. Zij zijn te bereiken op tel. 0900-3438755 op werkdagen tussen 08.00 - 18.00 (0.20 pm). Zij kunnen je verder helpen!
Mijn wantrouwen was niet geheel ten onrechte. Het blijkt niet mogelijk om een exacte begindatum aan te geven. Er zit geen incassomachtiging aan vast, maar waarom dan het bankrekeningnummer gevraagd wanneer er ook een kenmerk wordt gegeven? Ik heb de aanvraag maar teruggetrokken.

Reageer