beantwoord

Huren bagagekluis

• 8 januari 2015
  • 2 reacties
  • 646 Bekeken

Ik heb enige tijd geleden (21/11/2014) een kleine bagage kluis gehuurd op Rotterdam Centraal voor minder dan 24 uur. Op de website van de NS (http://www.ns.nl/reizigers/reisinformatie/stationsvoorzieningen/voorzieningen/algemeen/bagagekluizen) staat dat het huren van deze kluis voor de eerste 24 uur 3,85 euro kost, echter heb ik 4,60 euro moeten betalen.Waar komt dit verschil vandaan?
icon

Beste antwoord door Jan NS 8 januari 2015, 17:31

Welkom op het Serviceforum Katinka. Op de meeste stations betaal je inderdaad €3,85. Uitzonderingen zijn de Centraal Stations in de vier grote steden. Ik heb NS Fiets, de afdeling die onder andere de kluizen beheert, gevraagd waarom dit prijsverschil bestaat. Helaas moet ik je het antwoord schuldig blijven.
Bekijk origineel

2 reacties

Even verder lezen, daar staat:
Op de volgende stations gelden afwijkende tarieven: Amsterdam Centraal, Rotterdam Centraal, Den Haag Centraal en Utrecht Centraal.
Welkom op het Serviceforum Katinka. Op de meeste stations betaal je inderdaad €3,85. Uitzonderingen zijn de Centraal Stations in de vier grote steden. Ik heb NS Fiets, de afdeling die onder andere de kluizen beheert, gevraagd waarom dit prijsverschil bestaat. Helaas moet ik je het antwoord schuldig blijven.

Reageer