Idee voor station Wormerveer!

• 13 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

Reputatie 2

Ik weet het, het hangt van tal van zaken af, en natuurlijk de opbrengst, maar ik zie op station Wormerveer dat op het middenperron de oude Kiosk verbouwd is in twee ruimtes: een wachtruimte en een nog nader in te vullen ruimte.

Hoe fantastisch is het om die ruimte te gaan gebruiken als pakketophaalpunt? Klaar met werken? Uitstappen en op weg naar huis je pakket afhalen? In de ochtend naar werk je pakket afgeven.

wormerveer bedient een groot aantal dorpen, en dagelijks komen hier vele mensen langs.

Geen eettentje daarin doen, maar iets waar mensen echt iets aan hebben. Dit dus! 
Desnoods gecombineerd met een klein Kioskje aan het voorplein, in de ruimte waar kort de beheerder van de fietsenstalling gezeten heeft.

wellicht tref ik hier degene die hier ook iets in ziet...

2 reacties

Ik weet het, het hangt van tal van zaken af, en natuurlijk de opbrengst, maar ik zie op station Wormerveer dat op het middenperron de oude Kiosk verbouwd is in twee ruimtes: een wachtruimte en een nog nader in te vullen ruimte.

Hoe fantastisch is het om die ruimte te gaan gebruiken als pakketophaalpunt? Klaar met werken? Uitstappen en op weg naar huis je pakket afhalen? In de ochtend naar werk je pakket afgeven.

wormerveer bedient een groot aantal dorpen, en dagelijks komen hier vele mensen langs.

Geen eettentje daarin doen, maar iets waar mensen echt iets aan hebben. Dit dus! 
Desnoods gecombineerd met een klein Kioskje aan het voorplein, in de ruimte waar kort de beheerder van de fietsenstalling gezeten heeft.

wellicht tref ik hier degene die hier ook iets in ziet...

Wormerveer bedient een groot aantal dorpen, en dagelijks komen hier vele mensen langs.

Ik kom ook uit de regio. Ik vraag mij dit dus sterk af. Krommenie-Assendelft heeft een eigenstation en ook Koog Bloemwijk en Zaanse schans hebben een eigen station. Ik denk dat het aantal in- en uitstappers echt wel tegenvalt. Lijkt mij echt niet dat je hier van kan leven als uitbater. Zou je een overzicht van de dorpen kunnen geven?

Reputatie 6

Maak een mooi business-plan.

Reageer