beantwoord

Ik- en uitcheckpaalv spoor1 driebergen-zeist

• 4 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Er zijn tijdelijke incheck en uitcheckpalen geplaatst op driebergen-zeist. Spoor 1 is er wel heel bekaaid vanaf gekomen met maar 1 beschikbare paal. Niet op het perron te vinden, maar eerst trapje af. Kan er en extra noodzaak geplaatst worden aan de Utrecht zijde van spoor1? Bij spoor 2 staat daar wel een noodpaal.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 4 oktober 2017, 19:51

Hallo Jaheens en welkom op het NS Serviceforum.

De 'nood-'incheckpalen worden geplaatst op inzicht van de stationsbeheerder. Deze neemt hierin de reizigersstromen en de drukte (met name in de spits) mee. Jij heeft aan dat de incheckpaal op spoor 1 niet genoeg is voor alle reizigers die hier in en uit moeten checken: dat signaal speel ik graag door naar de stationsbeheerder. Deze zal kijken wat er verder mogelijk is. Bedankt voor het meedenken met ons, worden wij alleen maar beter van!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hallo Jaheens en welkom op het NS Serviceforum.

De 'nood-'incheckpalen worden geplaatst op inzicht van de stationsbeheerder. Deze neemt hierin de reizigersstromen en de drukte (met name in de spits) mee. Jij heeft aan dat de incheckpaal op spoor 1 niet genoeg is voor alle reizigers die hier in en uit moeten checken: dat signaal speel ik graag door naar de stationsbeheerder. Deze zal kijken wat er verder mogelijk is. Bedankt voor het meedenken met ons, worden wij alleen maar beter van!
Beste Thomas,

Ik vind dit eerlijk gezegd nog geen antwoord. Maar meer een tusssenmelding.
Een echt antwoord zou ik verwachten van de stationbeheerder die of meldt wanneer er een noodpaal, net zoals bij spoor2 aan de utrecht kant van het perron, geplaatst wordt. Of waarom er geen noodpaal geplaatst wordt. Zie nu dat er met mij veel mensen inchecken op de noodpaal van perron 2 waarbij het risico op het missen van de trein groot is aangezien de bomen tussen spoor 1 en 2 dicht kunnen gaan.
Ik snap dat de renovatie op driebergen zeist een monsterproject is en dit soort dingen gemist kunnen worden maar hoop dat dit wel hersteld kan worden. Heb hierom nu al 1x mijn trein gemist...
Reputatie 7
Ik begrijp ook zeker de tekortkomingen van de huidige situatie, omdat jij deze helder in jouw beginpost hebt omschreven. De besluitvorming ligt buiten mij, het beste wat ik voor jou en al die reizigers kan doen, is de melding bij de stationsbeheerder leggen. Deze zal jouw feedback meenemen naar de aanpassingen in de huidige situatie (mogelijk) maar zeker benutten bij een volgend project.

Reageer