Ik heb meer een klacht, waar kan ik daarmee terecht??

• 7 juli 2015
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

In Goes zijn er allerlei veranderingen op het station...i.v.m. de OV poortjes. Nu zijn de kaartautomaten van het perron gehaald en aan een kant bij het busstation staat helemaal geen kaartautomaat...reuze vervelend. Want dan sta je beneden in de tunnel naar het perron en is het hek al dicht ( om 22:00u) naar de hal toe...Moet je weer naar boven...en naar de voorkant van het station lopen, als je enkel je kaart wilt opladen...
Van de week, volkomen vreemden op het station...wisten niet waar in te checken of aan een kaartje te komen...reuze vervelend. Verlopen zo hun trein...:( (Slecht geregeld dus!!) Het hangt dan van de goedheid van de conducteur af of ze mee mogen of niet!! De mensen waren met een moeder (slecht ter been) en een kleuter...

1 reactie

Badge
Ria, welkom op het NS serviceforum. Dus als ik het goed begrijp staan de kaartautomaten een beetje onhandig. Dit is inderdaad vervelend. Ik kan je klacht hierover intern doorzetten. Zou je via een privébericht je NAW-gegevens willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik heb je vraag verplaatst naar 'op het station'.

Reageer