beantwoord

Ik heb net 2.30 betaal in apparaat op station nijmegen maar hij doet het niet

• 11 maart 2019
  • 6 reacties
  • 397 Bekeken

Ik heb net 2.30 betaald op centraal nijmegen heellaas niks gekregen geld kwijt en geen spullen hoe nu want mijn trein was eral

icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 juni 2020, 12:53

Ik heb inmiddels een reactie gekregen. Wanneer er problemen zijn met een van de snoep-, fris-, of koffieautomaten op het station, kan er per mail contact op genomen worden met: secretariaat.retail@nsstations.nl. Geef dan wel duidelijk aan om welke automaat het gaat en alle relevante informatie om je van een oplossing te kunnen voorzien.

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo ezziesbeauty en welkom bij de NS Community,

Erg spijtig dat er niets uit de automaat is gekomen. Ik wil je het advies geven om dit formulier in te vullen om je geld terug te krijgen.

Laat je oNS weten of het is gelukt?
Ik heb net ingevuld dus wacht nu af bedankt voor u snelle reactie

Dit formulier wilt niet openen waar kan ik een bezwaar indienen om mijn geld terug te krijgen?

Reputatie 5
Badge

Probeer het zelf net even en moet dit bevestigen: er komt geen link.

Als ik me goed herinner waren er heel recent meer klachten met zelfde strekking over een snoepautomaat in Nijmegen.

Goedemiddag GilbertBie. Deze website en dit formulier zijn recentelijk offline gehaald. Voor alle retail formules is er een afzonderlijke website gekomen, evenals een nieuwe website voor NS Stations. Een vervanging van dit specifieke formulier is bij ons niet bekend. Ik heb hier al een vraag over uitstaan, maar helaas heb ik daar tot op heden nog geen reactie op gekregen. Ik heb er bij deze een herinnering achteraan gestuurd, hopelijk krijgt ik daar spoedig meer informatie over. Ik zal je dan op de hoogte brengen via dit topic.

Ik heb inmiddels een reactie gekregen. Wanneer er problemen zijn met een van de snoep-, fris-, of koffieautomaten op het station, kan er per mail contact op genomen worden met: secretariaat.retail@nsstations.nl. Geef dan wel duidelijk aan om welke automaat het gaat en alle relevante informatie om je van een oplossing te kunnen voorzien.

Reageer