beantwoord

Ik heb twee keer ingecheckt. Hoe kan ik dit geld terugkrijgen?

• 15 september 2014
  • 7 reacties
  • 412 Bekeken

instaptarief is betaald bij twee keer inchecken. Ik ben dus ongeveer een tientje kwijt en zou dit graag terug ontvangen. vriendelijke groet, Ashley Reinold
icon

Beste antwoord door Marjan NS 16 september 2014, 09:55

Hallo ShivaRose,

Dit geld kun je inderdaad weer terug vragen. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice of je kunt mij een privebericht sturen met je NAM gegevens, geboortedatum, kaartnummer en IBAN nummer dan ga ik het voor je in orde maken.

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo Ashley: U kunt hiervoor het beste contact opnemen met de Klantenservice: 030 751 51 55. Het is tegen lokaal tarief. Het kan ook zijn dat een moderator het hier oppikt.
U kunt hiervoor het beste contact opnemen met de Klantenservice: 030 751 51 55. Het is tegen lokaal tarief. Het kan ook zijn dat een moderator het hier oppikt. kan dat morgen nog ? of is het dan te laat
Reputatie 7
Badge +4
Nee hoor, het is niet te laat, maakt u zich geen zorgen, zolang het maar geen drie maanden is geleden.
Nee hoor, het is niet te laat, maakt u zich geen zorgen, zolang het maar geen drie maanden is geleden.en wat te doen qua bewijs inleveren ? of kan de klantenservice bij deze informatie?
Reputatie 7
Badge +4
Als u een persoonlijke ov-chipkaart heeft, kan men het zo inzien. Als een moderator u benadert via het forum zal hij u precies uitleggen wat u moet doen. Het beleid is dat er, als het niet te vaak gebeurt, begrip is voor een foutje.
Als u een persoonlijke ov-chipkaart heeft, kan men het zo inzien. Als een moderator u benadert via het forum zal hij u precies uitleggen wat u moet doen. Het beleid is dat er, als het niet te vaak gebeurt, begrip is voor een foutje. dank !
Hallo ShivaRose,

Dit geld kun je inderdaad weer terug vragen. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice of je kunt mij een privebericht sturen met je NAM gegevens, geboortedatum, kaartnummer en IBAN nummer dan ga ik het voor je in orde maken.

Groet,
Marjan

Reageer