beantwoord

Ik heb vorige week uitgecheckt bij de GVB I.P.V. de NS, wat moet ik doen?

  • 25 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 255 Bekeken

Ik heb bij het verkeerde poortje uitgecheckt waardoor er twintig euro van mij OV is afgeschreven. wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Hertog 25 augustus 2014, 00:32

Contact opnemen met de Klantenservice van NS (030 751 51 55) om e.e.a. te corrigeren.

Of eventueel wachten tot een moderator op dit forum jouw bericht oppikt en contact met je opneemt.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge
Hetzelfde verhaal met mijn. :(:(

Ik heb al op je bericht gereageerd (zie ander topic). Ik ontvang graag je NAW-gegevens + OV-chipkaartnummer via privébericht.
Hetzelfde verhaal met mijn. :(:(
Hallo Amayenburg, Heb je al contact gehad met de klantenservice? Anders kun je mij een privébericht sturen met je NAW gegevens, geboortedatum en kaartnummer, dan ga ik het voor je in orde maken. Groet, Marjan
Contact opnemen met de Klantenservice van NS (030 751 51 55) om e.e.a. te corrigeren.

Of eventueel wachten tot een moderator op dit forum jouw bericht oppikt en contact met je opneemt.

Reageer