Ik krijg een factuur van 20 euro, terwijl ik niet heb gereisd. Graag ontvang ik hiervoor weer een creditnota. Ik had een afspraak in het cafe op het perron en ben daarna weer terug naar huis gegaan. | NS Community
beantwoord

Ik krijg een factuur van 20 euro, terwijl ik niet heb gereisd. Graag ontvang ik hiervoor weer een creditnota. Ik had een afspraak in het cafe op het perron en ben daarna weer terug naar huis gegaan.

  • 12 November 2021
  • 1 reactie
  • 175 Bekeken

Ik krijg een factuur van 20 euro, terwijl ik niet heb gereisd. Graag ontvang ik hiervoor een creditnota. Ik had een afspraak in het cafe op het perron en ben daarna weer terug naar huis gegaan.

icon

Beste antwoord door Tochjo 12 November 2021, 09:11

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Voor uitchecken op hetzelfde station waar is ingecheckt wordt bij NS Flex een correctietarief in rekening gebracht als er meer dan 60 minuten tussen inchecken en uitchecken zit. NS neemt dan namelijk aan dat u in die tijd wel een reis gemaakt zult hebben en omdat niet kan worden bepaald waarheen, kan de ritprijs niet worden vastgesteld. Daarom wordt een vast bedrag ingehouden.

U kunt het bedrag terugvragen via de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer