ik wil een compliment geven

• 12 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 671 Bekeken

Gisteren kreeg Ik een fantastisch dienst. Ik wil graag bedanken. Waar kan ik een compliment aan de trein conducteur sturen? 😃

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt het hier wel plaatsen maar NS respecteert de privacy van de conducteur en geeft u geen directe privégegevens.
Als u aangeeft op welk traject en tijdstip de conducteur werkte, kan het compliment vast aan hem of haar worden doorgegeven door een NS-medewerker.
Als u aangeeft op welk traject en tijdstip de conducteur werkte, kan het compliment vast aan hem of haar worden doorgegeven door een NS-medewerker. Gisteren (11aug2014) reisde ik in de traject Naarden - Bussum - Weesp rond 17.10. Ik was met de fiets en mijn kind en de train had een trapje. De conducteur heeft mij geholpen om de fiets in de train neer te zetten en daarna in Weesp weer geholpen!

Wat een liefde conducteur! ik wil hem echt weer bedanken.
Beste Alejandra, Welkom op het NS Serviceforum! Bedankt voor de complimenten, deze zet ik graag door naar de desbetreffende conducteur. Goed om te lezen dat deze conducteur jou zo goed geholpen heeft.

Ik verplaatst je topic naar 'Op het station' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer