beantwoord

Ik wil graag extra uitcheckpalen bij Heemstede?

• 4 december 2014
  • 5 reacties
  • 195 Bekeken

Tijdens de spits ontstaat er regelmatig een rij.
icon

Beste antwoord door wsm 4 december 2014, 19:21

NS probeert uiteraard de hoeveelheid paaltjes optimaal af te stemmen op de vraag (net zoals bij treinen).
Helaas kan het voorkomen dat het door onverwachte omstandigheden of in de spits wat drukker is bij de paaltjes (net zoals in de trein).
Het is op een gegeven moment niet meer rendabel om voor die paar minuten drukte per dag extra paaltjes in te gaan zetten. Wachten voor het uitcheckpaaltje in de spits hoort er gewoon bij, net zoals staan in de trein.
Bekijk origineel

5 reacties

Sarcasme niet doorhebben.....
Ik heb het antwoord van wsm als 'beste antwoord' gemarkeerd. Bedankt voor je toevoeging! Het is echter zo, wanneer er feedback komt over de paaltjes willen we hier wel serieus naar kijken. Ik zet de aanvullende informatie door naar de locatiebeheerder IreneZ41. Ik kan hierin niets toezeggen, want er moet worden uitgezocht of het rendabel is.
Reputatie 6
NS probeert uiteraard de hoeveelheid paaltjes optimaal af te stemmen op de vraag (net zoals bij treinen).
Helaas kan het voorkomen dat het door onverwachte omstandigheden of in de spits wat drukker is bij de paaltjes (net zoals in de trein).
Het is op een gegeven moment niet meer rendabel om voor die paar minuten drukte per dag extra paaltjes in te gaan zetten. Wachten voor het uitcheckpaaltje in de spits hoort er gewoon bij, net zoals staan in de trein.
Het gaat om de trap aan de noordoost zijde, rond 18 uur. Het wachten valt in minuten wel mee, maar het gedring bij zo'n paal is gewoon vervelend; mensen komen van alle kanten, dus van een rij is geeneens sprake.
Hallo Irene, ook hier heb ik wat extra informatie nodig. Gaat het om de middag- of ochtendspits? Waar zou je graag extra incheckpalen zien? Hoe lang moet je wachten voor je kan in- of uitchecken?

Reageer