beantwoord

In check paal Utrecht zuilen werkt vaak niet

• 4 januari 2018
  • 8 reacties
  • 159 Bekeken

De paar aan de andere kant van de lift werkt bij veel mensen niet en vervolgens weer wel na een aantal keer proberen. Kan iemand hier naar kijken?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 4 januari 2018, 11:18

Goedemorgen JulienVanB, welkom op het NS Serviceforum!

Ik ga het graag voor je aankaarten, maar ik heb iets meer info van je nodig. Kom je hier vaker langs? Zou je ons dan het paalnummer willen geven, dan kunnen we het meteen aankaarten. Een foto hier posten mag natuurlijk ook, dan kunnen wij het nummer aflezen.

Mocht je de moeite willen nemen, alvast bedankt!
Bekijk origineel

8 reacties

Goedemorgen JulienVanB, welkom op het NS Serviceforum!

Ik ga het graag voor je aankaarten, maar ik heb iets meer info van je nodig. Kom je hier vaker langs? Zou je ons dan het paalnummer willen geven, dan kunnen we het meteen aankaarten. Een foto hier posten mag natuurlijk ook, dan kunnen wij het nummer aflezen.

Mocht je de moeite willen nemen, alvast bedankt!
Ga ik doen na het werk!
Paalnummer is C42
Badge +3
Haha, ik zag hem al voorbij komen op Twitter door ene Tom de Groot.. 😃
Top! Ik geef 'm door!
Ik kan nu niet meer uitchecken in Utrecht Zuilen. Twee zuilen kapot geslagen een een buiten werking (C2). Wat moet ik nu doen?
Reputatie 7
Meld het vooral bij de conducteur dat het inchecken niet mogelijk was. Er zal met coulance mee worden omgegaan. Mocht je bij jouw eindstation door een poortje gaan, en daardoor extra kosten maken, contacteer onze Social Media afdeling (Facebook/TwitteR) of onze telefonische Klantenservice via tel. 030 7515155 om deze reis goed in de reishistorie te plaatsen met gepaste restitutie. Excuses voor het ongemak, we zijn hard bezig om dit z.s.m. op te lossen.
Ik kan nu niet meer uitchecken in Utrecht Zuilen. ...... Wat moet ik nu doen?

Meld het vooral bij de conducteur dat het inchecken niet mogelijk was. ...

😉

Reageer