beantwoord

In-check paaltjes Den Haag Centraal

• 7 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 164 Bekeken

Op Den Haag Centraal zijn ze al een tijdje aan het verbouwen. Tot mijn grote vreugde is laatst het aantal in-check paaltjes al behoorlijk toegenomen. Waar ze echter nog missen: als je vanaf spoor 10 komt kan je voor spoor 11 langs naar de uitgang aan het Anna van Buerenplein. Hier staan twee NS automaten, maar géén in-check paaltjes. Dus moet de hele meute uit die trein naar het einde van het perron lopen om te dringen bij de paaltjes die daar staan, om vervolgens weer terug te lopen. Komen er nog paaltjes bij deze uitgang?
icon

Beste antwoord door LauraR NS 25 november 2015, 18:33

Het heeft even geduurd Miriam, maar ik weet inmiddels meer.

Op dit moment zijn we druk bezig om de voorlopig laatste verplaatsingen van kaartautomaten en paaltjes voor te bereiden. Als alles goed verloopt zullen er op de locatie van de toekomstige poort naar het Anna van Buerenplein, ter hoogte van de roltrappen, paaltjes worden geplaatst. Naar verwachting zijn deze werkzaamheden medio december afgerond.
Bekijk origineel

2 reacties

Het heeft even geduurd Miriam, maar ik weet inmiddels meer.

Op dit moment zijn we druk bezig om de voorlopig laatste verplaatsingen van kaartautomaten en paaltjes voor te bereiden. Als alles goed verloopt zullen er op de locatie van de toekomstige poort naar het Anna van Buerenplein, ter hoogte van de roltrappen, paaltjes worden geplaatst. Naar verwachting zijn deze werkzaamheden medio december afgerond.
Ik kan me goed voorstellen dat je meer paaltjes zou willen zien op deze plek van het station. Ik ga daarom voor je navragen of er nog extra paaltjes geplaatst gaan worden.

Reageer