beantwoord

In en uitcheck fietsestallng Hanzeland Zwolle systeemfout en geen controle mogelijk

• 6 januari 2019
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Wederom een onterechte factuur van Fietsenstalling Hanzeland Zwolle.
Het in en uitcheck systeem registreert niet goed. Ik laat de fiets nooit meer dan 24 uur staan. In en uitchecken gaat via poortjes die aan geven dat je binnenkomt en weggaat. Hoe kan dit systeem dan toch fout registreren???

Ik kan nergens controleren of de in/uitcheck goed is gegaan en krijg het pas te zien via factuur.

Moet ik nu elke maand aan de telefoon hangen en hopen dat dit wordt gecorrigeerd ?
Heeft fietsenstalling Hanzeland Zwolle een probleem met systeem?
Graag hier snel een oplossing voor. !!!
icon

Beste antwoord door Jouke NS 15 januari 2019, 17:36

De storing wordt opgepakt door de collega's die hier verantwoordelijk voor zijn. Mocht je, net als Walter Z, geconfronteerd zijn met extra kosten, meldt je dan bij mijn collega's via de Live Chat of Sociale Media voor een restitutie.
Bekijk origineel

3 reacties

De storing wordt opgepakt door de collega's die hier verantwoordelijk voor zijn. Mocht je, net als Walter Z, geconfronteerd zijn met extra kosten, meldt je dan bij mijn collega's via de Live Chat of Sociale Media voor een restitutie.
Via een privéconversatie ben ik inmiddels in gesprek met Walter Z. Het is wel duidelijk dat er problemen zijn met de stalling op dit station. Deze storing is bij ons bekend en wordt zo snel mogelijk opgelost.
Hallo Walter Z, en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat er onterecht kosten bij je in rekening worden gebracht. Ik wil hier graag voor je naar kijken. Kun je mij je naam, adres, woonplaats, geboortedatum, kaartnummer en e-mailadres sturen in een privébericht? Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en te kiezen voor "Stuur bericht".

Reageer