beantwoord

In en uitchecken op hetzelfde station wordt in rekening gebracht.

• 11 juli 2015
  • 2 reacties
  • 929 Bekeken

Op 21.05.2015 reden er geen treinen door een technische storing bij NS. Hierdoor ben ik noodgedwongen naar huis gegaan en heb voor alternatief vervoer moeten zorgen. Op hetzelfde station ben ik dus binnen 15 minuten in en uitgechecked. Waarom wordt dit op mijn factuur automatisch afgeschreven?

"Correctietarief: Vertrek- en aankomststation zijn gelijk: Culemborg. Periode van vrije uitgang is verstreken."

Ik reis op een vast traject met persoonlijke OV chipkaart (Traject Vrij abonnement).
icon

Beste antwoord door Marjan NS 11 juli 2015, 15:52

Hallo Erwin123,

Als je binnen 15 min uitcheckt op hetzelfde station hoort er geen correctietarief in rekening te worden gebracht. Dit hoort pas te gebeuren als er meer dan een uur zit tussen de checkt in en uit op hetzelfde station. Voor restitutie kun je contact opnemen met de klantenservice via het telefoonnummer: 030-751 51 55 of via Twitter: @NS_online

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Erwin123,

Als je binnen 15 min uitcheckt op hetzelfde station hoort er geen correctietarief in rekening te worden gebracht. Dit hoort pas te gebeuren als er meer dan een uur zit tussen de checkt in en uit op hetzelfde station. Voor restitutie kun je contact opnemen met de klantenservice via het telefoonnummer: 030-751 51 55 of via Twitter: @NS_online

Groet,
Marjan
Hoe kan het dan wel gebeuren, want blijkbaar was er maar 15 min tussen de in en uitcheck ?

En kan TS niet gewoon de claim indienen via Mijn NS of is die bug nog niet opgelost ?

Reageer