In other news...

• 22 november 2017
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Gisteravond laat op weg naar huis de overstap op de laatste trein naar huis gemist. Met mij nog een groepje reizigers. Doordat het om een vertraging van een paar minuten ging, was het niet opgevallen, waardoor niet gevraagd was om even te wachten en konden we de ronkende diesel nog horen vertrekken. Zonder ons.

Andere reizigers hadden al een koppel V&S aangesproken wat mij de mogelijkheid gaf om het toneelstuk van een afstandje te aanschouwen. Nu kunnen we hardop gaan klagen over het feit dat je om 00h 10 minuten in de wacht hangt bij het MCC, of het feit dat de vertraging niet tijdig is opgemerkt waardoor er gewacht zou worden, maar dat gaan we niet doen. Waar mijn eerdere ervaringen minder zijn, mag dit keer ook gezegd worden dat het erg rap verliep. Zes man V&S stond op een praktische, zichtbare locatie. Het ene koppel hing in de wacht om vervoer te regelen en een ander koppel liep richting het vertrekspoor van de gemiste trein om eventuele achtergebleven reizigers meteen mee te krijgen. Mensen die daar behoefte aan hadden kregen koffie of wat water, het koppel wat inmiddels klaar was met in de wacht hangen heeft de taxi ook meteen opgevangen op de taxistandplaats en uiteindelijk waren we binnen 3 kwartier alsnog thuis.

Lekker gewerkt op de natte, donkere dinsdagavond. Dag mag ook gezegd worden 🙂

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Op een groot knooppunt valt dat over het algemeen wel te regelen. Zeker als de medewerkers goed geïnstrueerd zijn, bevoegdheden en regelcapaciteit hebben en de juiste klantvriendelijke instelling hebben. Op kleine stations zonder personeel is dat natuurlijk een ander verhaal.......
Nah, op deze standplaats heb ik afgelopen jaren vaker gestaan met hetzelfde probleem, op het laatst iedere maand. Die ervaringen waren niet altijd even positief, vooral V&S die, na zoektocht, vrolijk in het personeelsverblijf hing. Zo leerde ik dat mijn badge het daar, om onverklaarbare redenen, het niet deed. Zodoende vond ik dat het positieve ook wel eens geschreven mocht worden 🙂
Reputatie 7
Ik ben heel erg blij om te lezen dat er hier goed en klantvriendelijk gehandeld is. Dat zie ik het liefst altijd. Bedankt voor het delen Henk!

Reageer