beantwoord

In-/uicheckpalen Deventer Colmschate

• 9 november 2017
  • 11 reacties
  • 212 Bekeken

Reputatie 2
  • Intercity
  • 13 reacties
De spooromgeving bij Deventer Colmschate wordt verbouwd. Nu is de fietsenstalling verplaatst en is er een nieuwe ingang gekomen naar het perron. Bij deze ingang is geen in-/uitcheckpaal, die staan helemaal vooraan het perron. Dat is niet echt handig. Is het mogelijk een van de palen vooraan het perron bij de nieuwe ingang te plaatsen? Het betreft het perron in de rijrichting van Deventer naar Holten.
icon

Beste antwoord door Denice NS 27 november 2017, 10:13

Intussen weer een bericht van de stationsmanager ontvangen. De bekabeling is inmiddels aangelegd. Kortom dat check-in/check-uit paaltje zal niet lang meer op zich laten wachten 😃
Bekijk origineel

11 reacties

Hi BVW. Welkom op het Serviceforum!

Ik ga je vraag eens voorleggen aan de stationsmanager. Zodra ik een reactie heb ontvangen laat ik het je weten!
Ik heb zojuist al onderstaande reactie mogen ontvangen. Ik heb aan de stationsmanager gevraagd of hij mij op de hoogte wil houden van verdere ontwikkelingen. Kortom, zodra er meer info komt zal ik dat hier posten :)

Klinkt als een logisch en goed idee.
Ik ga proberen morgen iemand te spreken die dit kan realiseren. Volgens mij moet dit mogelijk zijn dus daar ga ik mijn best voor doen!
Reputatie 2
Dat is een snelle reactie! Ik ben benieuwd of het lukt. Bedankt in ieder geval. 🙂
De stationsmanager heeft inmiddels een aanvraag tot het verplaatsen ingediend bij de verantwoordelijke afdeling. Het is nu wachten op goedkeuring (en bij goedkeuring natuurlijk de uitvoering :))
Even een kleine update.. Of nouja update, ik wacht nog in spanning af op nieuwe berichten van de stationsmanager 😛 Ik heb wel even een mail gestuurd naar de stationsmanager of er inmiddels al nieuwe ontwikkelingen zijn 🙂
Reputatie 2
Bedankt voor het bericht. Ik wacht geduldig af. 🙂
Intussen weer een bericht van de stationsmanager ontvangen. De bekabeling is inmiddels aangelegd. Kortom dat check-in/check-uit paaltje zal niet lang meer op zich laten wachten 😃
Reputatie 7
Badge
Wat een service... Die wil ik ook
Kan de stationsmanager van Oisterwijk bij de verbouwing het paaltje naast de bushalte zetten? Dan hoef ik niet om te lopen 🙂 of nog liever... Een paaltje naast mijn bed 🆒
Reputatie 2
Intussen weer een bericht van de stationsmanager ontvangen. De bekabeling is inmiddels aangelegd. Kortom dat check-in/check-uit paaltje zal niet lang meer op zich laten wachten :DZag inderdaad de kast waar het op moet komen te staan al op de plek. 🙂
Reputatie 2
En het paaltje staat er! Functioneert ook uiteraard. Bedankt voor de bemiddeling Denice NS 🙂
Kijk! Dat is mooi vlot gegaan 😃 Nou niet vergeten in- en uit te checken 😉

Reageer