beantwoord

in-uitcheckpaaltjes

• 14 juli 2014
  • 3 reacties
  • 393 Bekeken

Is er een uitbreiding van het aantal in- en uitcheckpaaltjes gepland ?
Ik ben spits-forens en met name op kleinere stations als Den Haag Laan van NOI (maar ook gewoon op Den Haag CS) staan er enorme rijen in de ochtenden. Tel daarbij het zonnige ochtendhumeur van de meeste reizigers op en je kunt je de sfeer wellicht voorstellen.... dank voor het antwoord !
icon

Beste antwoord door Leny NS 15 juli 2014, 10:59

Goed dat je dit bij ons aangeeft Dvdveer! Tijdens de spits kan het wat langer duren ivm de drukte. Ik durf niet te zeggen over er meer paaltjes/poortjes komen, maar ik ga je signaal hierover doorzetten.
Ps welkom op het forum. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'. Groet, Leny
Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Hier is al eerder over 'geklaagd': https://forum.ns.nl/op-station-17/meer-incheckpalen-op-station-den-haag-laan-noi-3512
mooi! hoe meer reacties/vragen/klachten, hoe eerder NS ervan overtuigd raakt dat het echt een probleem is. dank !
Badge
Goed dat je dit bij ons aangeeft Dvdveer! Tijdens de spits kan het wat langer duren ivm de drukte. Ik durf niet te zeggen over er meer paaltjes/poortjes komen, maar ik ga je signaal hierover doorzetten.
Ps welkom op het forum. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station'. Groet, Leny

Reageer