beantwoord

Incheck paal op Amsterdam Amstel

• 3 juli 2019
  • 9 reacties
  • 233 Bekeken

Kwam er sinds vorige week achter, dat 1 incheckpaal op Amsterdam Amstel niet werkt. De achterste bij de rookzone. Dacht eerst dat het aan mijn business kaart lag. Dus op Utrecht een trein laten schieten en eerst langs de servicebalie, maar ligt niet aan m’n kaart.
Vandaag op Amsterdam Amstel eerst het laatste paaltje geprobeerd en geeft weer aan ‘probeer opnieuw’. Ander paaltje laat me wel gewoon inchecken.
Dus graag actie ondernemen op deze incheckpaal!
icon

Beste antwoord door Denice NS 3 juli 2019, 17:21

Ik moet zeggen dat het voor mij nog steeds enigszins 'hocus pocus' is. Zelf ben ik ook niet bekend op het station om eerlijk te zijn.

Ik heb even onze plattegrond erbij gepakt. Gaat het dan om dit paaltje (met de pijl)?

Bekijk origineel

9 reacties

Hoi Querines!

Wat ontzettend fijn dat je dit even aan oNS door wil geven! Op mijn plattegrond heb ik echter helaas geen rookzone staan. Kun je dit wat specifieker beschrijven? En anders heb ik ook heel veel aan het cijfer voorop het paaltje, mocht je er toevallig nog langskomen. Dan kan ik het defect melden! 🙂
Laura,
Het is het paaltje bij ‘J’ het verst vandaan, dus het allereerste paaltje aan de kant waar de trein op spoor 4 vandaan komt. Spoor 4 was ik net vergeten te melden.
Ik moet zeggen dat het voor mij nog steeds enigszins 'hocus pocus' is. Zelf ben ik ook niet bekend op het station om eerlijk te zijn.

Ik heb even onze plattegrond erbij gepakt. Gaat het dan om dit paaltje (met de pijl)?

Voor zover ik het kan zien is dat inderdaad het juiste paaltje.
Dan ga ik dat doorgeven! Dankje! 😀
Top, dank je!
Net geprobeerd op Amsterdam Amstel weer, maar
paaltje C7 geeft nog steeds ‘probeer opnieuw’ en laat niet zien of je nu bent in- of uitgecheckt!
Ik zie dat Denice dit heeft doorgegeven aan de betreffende afdeling, het is mogelijk dat ze nog niet toegekomen zijn aan de betreffende melding. We gaan er in ieder geval nogmaals achteraan!
Thnx, merkte overigens later wel dat het wellicht aan m’n pashouder ligt. Maar wel vreemd dat die daar qua paaltje wel onderscheid in maakt door wel of niet te reageren.

Reageer