Skip to main content

Beste,

De incheck-palen op het station van Zevenbergen zijn allemaal defect, vandaar kan ik niet inchecken. De schermpjes geven aan ‘buiten dienst’. Ik weet niet hoe snel deze antwoordservice werkt, maar wat is nu het slimste om te doen? Daarnaast lijkt me het überhaupt handig om dit te melden.

Met vriendelijke groet,

Fay

Officieel dien je dan via een andere manier een vervoersbewijs te kopen voor het instappen van de trein..…

Melden gaat sneller via de NS klantenservice of bij de conducteur van je trein.

De klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


Hallo Fay0145 en welkom bij de NS Community,

 

Bedankt voor het melden. Ik ga er een melding van maken, maar ik heb het vermoeden dat het al bekend is en er aan een oplossing wordt gewerkt. Zoals Re.tep al aangaf kan je je het beste richten bij onze klantenservice om de incheck te corrigeren.


Reageer