beantwoord

inchecken daluren

• 1 mei 2019
  • 2 reacties
  • 210 Bekeken

hallo,
ik heb een voordeeluren reiskaartje gekocht, dit is voor in de daluren. ik kan dus pas reizen vanaf 9:00.
weet iemand of ik dan ook pas daadwerkelijk om 9:00 kan inchecken? of kan dat al wel daarvoor? mijn trein gaat morgen namelijk om precies 9:00 en die wil ik dan wel graag halen.
ps. ik kom vanaf station Apeldoorn, daar zijn poortjes voordat je het station op komt. ik moet daar dus al inchecken. als dit echt pas kan om 9:00 dan zou ik dus mijn trein missen...

heeft iemand een idee?
icon

Beste antwoord door iMark 1 mei 2019, 16:01

Met een e-ticket check je niet in of uit. Wel kun je een geldig e-ticket gebruiken om door poortjes te gaan wanneer je die op je reis tegenkomt.
Je kunt al eerder dan 09.00 uur inchecken, in feite de gehele dag. De enige voorwaarde is dat je je gedurende de spitsuren niet in de trein bevindt. Je mag je wel op het perron bevinden.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Met een e-ticket check je niet in of uit. Wel kun je een geldig e-ticket gebruiken om door poortjes te gaan wanneer je die op je reis tegenkomt.
Je kunt al eerder dan 09.00 uur inchecken, in feite de gehele dag. De enige voorwaarde is dat je je gedurende de spitsuren niet in de trein bevindt. Je mag je wel op het perron bevinden.
@iMark okee bedankt!

Reageer