Inchecken lukt niet

• 8 januari 2019
  • 5 reacties
  • 268 Bekeken

Gister 07 Januari 2019 regende het KEIhard!!! Waarbij ik wou inchecken met mijn telefoon waarop een QR code staat. De regendruppels zorgen ervoor dat de QR code niet te lezen is door de trein waardoor ik 7 minuten bezig geweest om in te checken en de poortjes open te krijgen. Dit vind ik schandalig, hierdoor mis ik mijn trein.

5 reacties

Reputatie 7
Naast de poortjes staat een info/alarmzuil. Als je de blauwe knop indrukt, dan krijg je een medewerker aan de lijn die je eventueel binnen kan laten. Dit duurt Max 2 minuten 😉
Hallo Estherdehaanx, welkom op onze Community!

Vervelend om te lezen dat dit zo moeizaam ging. Zoals Slidestops aangeeft kun je in zo'n geval gebruik maken van de zuil naast de poortjes.
Reputatie 7
Badge +3
Erg vervelend dat het zoveel tijd kostte om door dr poortjes te komen, maar in feite ben je zelf verantwoordelijk voor een leesbaar e-ticket/code.
Het lukte niet om iets boven je telefoon te houden waardoor het scherm droog bleef?
Reputatie 3
Erg vervelend dat het zoveel tijd kostte om door dr poortjes te komen, maar in feite ben je zelf verantwoordelijk voor een leesbaar e-ticket/code.
Het lukte niet om iets boven je telefoon te houden waardoor het scherm droog bleef?

Ik haal niet uit de posting van Esther dat de e-ticket niet goed leesbaar is/was. De lezers van de poortjes kunnen, omdat ze op sommige stations niet (goed) overdekt zijn, ook nat worden en daardoor minder goed werken. Op station Zwolle zie ik dat bijvoorbeeld wel eens. En het lijkt me dat de NS verantwoordelijk is voor het goed werken daarvan.
Reputatie 7
Badge +3

Ik haal niet uit de posting van Esther dat de e-ticket niet goed leesbaar is/was. De lezers van de poortjes kunnen, omdat ze op sommige stations niet (goed) overdekt zijn, ook nat worden en daardoor minder goed werken. Op station Zwolle zie ik dat bijvoorbeeld wel eens. En het lijkt me dat de NS verantwoordelijk is voor het goed werken daarvan.

Er werd gepoogd om met een telefoon vol regendruppels in te checken.....

Reageer